چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : 14662
سلطانی خبر داد:

موفقیت نوجوان قمی در کسب مدال طلای کاتای انفرادی کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیر و مربی باشگاه کاراته شهید زین‌‌الدین استان قم از موفقیت نوجوان کاراته‌کای قمی در کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای کاتای قهرمانی کشور خبر داد.
موفقیت نوجوان قمی در کسب مدال طلای کاتای انفرادی کشور
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی سلطانی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن رقابت‌های کاتای قهرمانی آسیا و تلاش کاتاروهای مستعد شرکت کننده از استان‌های مختلف برای عضویت در تیم ملی، این پیکارها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود.
 
وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته کشورمان، هیئت کاراته استان کرمان میزبان مسابقات کاراته قهرمانی کشور در بخش کاتا بود و این رقابت‌ها به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) و تجلیل از پیشکسوت کاراته کشور استاد محمود آرین‌خو برگزار شد.
 
مدیر و مربی باشگاه کاراته شهید زین‌‌الدین استان قم افزود: در واقع این رقابت‌ها با هدف گزینش برترین‌های کشور به منظور حضور در اردوی تیم ملی رشته کاتا برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا با شرکت بیش از 400 کاراته کا از سراسر کشور به انجام رسید.
 
وی با بیان اینکه این انتخابی در تمام رده‌های سنی و در بخش کاتای انفرادی و تیمی برگزار شد، اضافه کرد: به همین منظور تیم آماده متشکل از شش نفر از بهترین کاتاروهای باشگاه شهید زین‌الدین به عنوان تیم منتخب کاتای استان قم در این رقابت‌ها شرکت کردند.
 
سلطانی با بیان اینکه عملکرد کاتاروهای قمی در این رقابت‌ها مطلوب بود، تصریح کرد: کاتاروهای اعزامی به این پیکارها با درخششی بی نظیر، با کسب یک مدال طلا پس از تیم‌های کرمان و فارس و تهران در جایگاه چهارم رده بندی قرار گرفتند.
 
وی یادآور شد: علیرضا خدری تنها نوجوان طلایی کاتای استان قم در این دوره از مسابقات با اجرای کاتاهای زیبا و بی نقص ضمن پشت سرگذاشتن پنج حریف قدرتمند خود در رده سنی 15 سال برای نخستین بار کاراته قم را صاحب مدال طلای کاتا انفرادی رده نوجوانان کشور کرد تا جایگاه بهتری در اردوی تیم ملی رده سنی نوجوانان بخش کاتا داشته باشد.
 
سلطانی خاطرنشان کرد: خدری در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی که اسفند ماه سال 91 در ساوه برگزار شد نیز با کسب مدال برنز کاتای انفرادی به اردوی تیم ملی کاتا رده سنی نوجوانان راه یافته بود و با این طلای ارزشمند، توانست مسیر انتخاب نهایی خود به منظور پوشیدن پیراهن تیم ملی را که بیست و پنجم مرداد ماه سال جاری برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا 2013 هموار کند.
 
وی ابراز داشت: دیگر کاتاروهای استان قم امیرحسین گلبهار، سید مجید وکیلی، حسین خدری، سید حمید وکیلی و مسعود ظهرابی بودند که با وجود شایستگی محسوس، پس از چند دور پیروزی ارزشمند مرحله نیمه نهایی با رقابتی نزدیک در مقابل حریفان از استان میزبان مغلوب و از کسب مدال بازماندند.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcirqaz.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما