پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 14675
در حرم حضرت معصومه(س):

حضور اندیشمندان سنگالی در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: جمعی از علما و اندیشمندان سنگال با حضور در آستان حضرت فاطمه معصومه (س)، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن، با مدیران آستان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.
حضور اندیشمندان سنگالی در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت‌الاسلام  سید محمد صادقی آرمان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان در جمع علما و اندیشمندان سنگال در حرم حضرت معصومه(س)ضمن ایراد سخنانی درباره کرامات و جایگاه حضرت معصومه (س) اظهار کرد:‌ حضرت معصومه(س) علاوه بر این که دختر و خواهر امام معصوم بودند،‌ خود نیز مقاماتی چون عالمه و عصمت داشتند.

وی عالمه بودن این بانو را موجب جمع شدن علما و بزرگان شیعه از سراسر جهان به قم دانست و گفت:‌ امروز به برکت حضور این بانو در قم، این شهر مرکز نشر معارف تشیع به سراسر جهان شده است و بسیاری از سراسر جهان با حضور در این شهر، به فراگیری آموزه‌های اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله می‌پردازند.

 صادقی آرمان  به رویکرد خدمات وبرنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اشاره کرد و گفت:‌ مهم‌ترین هدفی که در آستان دنبال می‌شود، خدمت‌رسانی و ایجاد فضای آرام و معنوی برای زائران کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) است.

وی با اشاره به وجود مخاطبان مختلف از نظر سن، جنست و سطح سواد در حرم مطهر اظهار داشت:‌ با توجه به این تفاوت مخاطب، برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر در حال برگزاری است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در ادامه به فعالیت‌های این اداره اشاره کرد و گفت: این اداره عهده‌دار ایجاد ارتباط با نهاد‌های استانی، کشوری و بین‌المللی است و تا کنون توفیقات ارزشمندی در این عرصه داشته است.
 

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdccpeqs.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما