پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 14677
شهردار منطقه4 خبر داد:

پارک بیش از 6000 دستگاه خودرو در پارکسوارهای انسجام و ناظم زاده

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه4 گفت: شهرداری منطقه چهار به مسافرین مسجد مقدس جمکران در پارکسوارهای ناظم زاده و انسجام خدمات رسانی نمود.
پارک بیش از 6000 دستگاه خودرو در پارکسوارهای انسجام و ناظم زاده
به گزارش قم نیوز، احمد نکونام با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی سفارشات مؤکد شهردار کلان شهر قم و مسئولین استانی و شهری مبنی بر انسجام و هماهنگی دستگاه های خدمت رسانی در مراسم نیمه شعبان نسبت به سنوات قبل، شهرداری منطقه چهار با تجهیز و آماده سازی پارکسوارهای انسجام و ناظم زاده، پذیرای میهمانان و مسافرین مسجد مقدس جمکران بود.

وی افزود: در این راستا 25000 لیتر آب شرب و 400 قالب یخ و 50 چشمه سرویس بهداشتی برای مسافرین حدود 6000 خودرو تأمین گردید و برای تسهیل در جابجایی و ترافیک خودروها، 4000 متر داربست و 120 عدد نیوجرسی برای کانالیز نمودن پاکسوارها صورت پذیرفت.

نکونام اذعان داشت: تعداد 100 نفر پرسنل در دو شیفت و تعداد 16 دستگاه خودروی سنگین عمرانی نیز در دو شیفت به صورت فعال حضور داشتند و ستادهای اطلاع رسانی در این دو پارکسوار با 1000 متر ریسه نوری، 60 دستگاه پرژکتور و پرچم های الوان آذین بندی گردیدند.

شهردار منطقه 4 از تمامی همکاران خود بویژه پرسنل خدمات شهری و عمرانی به خاطر تلاش شبانه روزی در خدمات رسانی مطلوب به مسافرین مسجد مقدس جمکران تشکر و قدردانی نمود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcefp8z.jh8efi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما