پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 14701
روز جمعه برگزار خواهد شد:

مراسم سالگرد شهادت دکتر بهشتی در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مراسم سالگرد شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش روز جمعه در گلزار شهدای شیخان قم برگزار خواهد شد.
مراسم سالگرد شهادت دکتر بهشتی در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با صدور اطلاعیه ای آورده است: انفجار تروریستی کوردلان در دفتر مرکزی حزب سابق جمهوری اسلامی در سال 1360 داغی بر دل امت مسلمان و انقلابی ایران بود و چهره پلید و زبون استکبار و منافقین مزدور را هرچه بیشتر برای مردم آزاده و مسلمان نمایان ساخت.
 
اطلاعیه ادامه یافته است: اما فاجعه هفتم تیرماه برخلاف تصور و اهداف دشمنان انقلاب اسلامی، نهال نورس انقلاب را با خون های پاک دلاورمردان این سرزمین، شخصیت های نخبه و فکور و در راس آنان سید شهیدان انقلاب شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی تنومند ساخت تا در برابر تند بادها استوار ایستادگی نماید.
در بخش دیگری ازاین اطلاعیه آمده است: شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یاران باوفای ایشان سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بر پایه های ایمان و اعتقاد راسخ و عزم استوار ملتی ایثارگر و شهادت طلب و با بصیرت و ولایت مدار بنا نهاده شده است و خون های پاک این شهیدان ضامن بقای این انقلاب گردید و ندای این انقلاب را در سراسر دنیا طنین انداز شد.
 
دراین اطلاعیه حاکی است: بنیادشهید وامور ایثارگران استان قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هفتم تیر سال 1360، از عموم امت حزب الله قم دعوت می کند تا روز جمعه ساعت 30/18 عصر با حضور در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در گلزار شهدای شیخان و در جوار مزار 9تن از شهدای والامقام ، یاد و نام این شهیدان را گرامی داشته و با آرمانهای رفیع و قدسی امام شهیدان و شهیدان سرافراز تجدید میثاق کنیم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccsmqs.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما