کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار سابق قم:

زیرساخت‌های شهر قم در دوره چهارم شورای شهر مورد توجه قرار می‌گیرد

خبرگزاری تسنیم , 9 تير 1392 ساعت 8:38

قم نیوز: عضو منتخب دوره چهارم شورای شهر قم گفت: با توجه به زیارتی بودن شهر قم، در شورای شهر به زیرساخت‌ها توجه می کنیم.


به گزارش قم نیوز، محسن عابدینی پور عضو منتخب دوره چهارم شورای شهر قم با اشاره به اولویت‌های شورای شهر چهارم اظهار کرد: در شورای شهر چهارم با توجه به زیارتی بودن شهر قم، به زیرساخت‌ها توجه خواهیم کرد و این وضعیت فعلی ادامه پیدا نمی‌کند که امکانات زیربنایی و اقامت گاه‌های مناسب در شهر قم وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: به جای توجه به ظواهر شهری باید به زیرساخت‌های قم توجه شود، البته ظواهر شهری لازم است، اما در اولویت بعدی است.

عابدینی پور با اشاره به وضعیت شهر قم در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر گفت: در کلان‌شهرهای دیگر اتفاقات زیادی افتاده است، اما هنوز محله‌های قدیمی قم به همان وضعیت قبلی باقی مانده است، در حالی که انتظار مردم تغییر چهرهٔ شهر بوده است.

وی اضافه کرد: اگر چه مقام معظم رهبری به قم توجه ویژه ای داشتند، اما مسئولین استان و شهر قم به این شهر جفا کردند و هنوز این شهر به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

عضو منتخب شورای شهر چهارم، شهر قم را مرکز ثقل کشور هم از لحاظ جغرافیایی و معنوی دانست و افزود: به این لحاظ باید توجه ویژه ای به این شهر می‌شد که به نظر من شورای شهر قم در دوره‌های گذشته از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نکرد.

شهردار سابق قم با اشاره به بحث سرمایه گذاری در شهر قم اظهار داشت: قم بستر خوبی برای سرمایه گذاری دارد و اگر زیر ساخت‌های لازم آماده شود، بخش خصوصی به سرمایه گذاری در قم گرایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: با وجود پتانسیل‌های بسیاری شهر قم در خصوص سرمایه گذاری، هنوز آنها بالفعل نشده است و با فراهم شدن زیر ساخت‌ها، سرمایه گذاران بزرگی از داخل و خارج کشور به قم  می آیند.

 
انتهای پیام/122


کد مطلب: 14753

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/14753/زیرساخت-های-شهر-قم-دوره-چهارم-شورای-مورد-توجه-قرار-می-گیرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir