يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 14765
در شانزدهمين جشنواره بين‌المللی تئاتر مقاومت:

راهيابی آثار هنرمندان قم به جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

قم نيوز : قم نیوز: نمايش ترانه‌ای برای آيدا از قم به مرحله بازبينی چهاردهمين جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) راه يافت تا در صورت موفقيت در اين مرحله به همراه نمايش كافه سيروس كه پيش از اين، مستقيما به جشنواره راه يافته بود با ديگر آثار به رقابت بپردازند.
راهيابی آثار هنرمندان قم به جشنواره سراسری تئاتر مقاومت
به گزارش قم نیوز، نمايش صحنه‌ای كافه سيروس از قم كه با حمايت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم توليد شده است، در شانزدهمين جشنواره بين‌المللی تئاتر مقاومت- فتح خرمشهر به‌عنوان يكی از دو كار برگزيده جشنواره، بدون نياز به بازبينی، مستقيما به جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) راه يافت.
 
در اين نمايش به نويسندگی سيدمحمد حسينی و كارگردانی علی فرحناك، بازيگرانی چون مهدی ركنی، مهدی ملاك، زكيه بهبهانی، مائده طهماسبی، فاطمه رمضانی مقدم و مريم السادات صدرپور ايفای نقش می‌كنند.
 
دومين اثر، نمايش ترانه‌ای برای آيدا نوشته حميدرضا نعيمی و به كارگردانی مرتضی عقيقی بوده كه با موضوع شهدای غيرنظامی هشت سال دفاع مقدس توليد شده است.
 
در اين تئاتر، محمد يوسفی، محمد فتوحی، فاطمه آخونديان، مريم هادی اطهر، رحمان اسلامی، فاطمه زارعی، شبنم قمری، عاطفه ملكی، محمد شجاعی و حميدرضا هادی ايفای نقش می‌كنند.
 
نمايش ترانه‌ای برای آيدا در صورت موفقيت در اين مرحله به همراه نمايش كافه سيروس كه پيش از اين، مستقيما به جشنواره راه يافته بود با ديگر آثار به رقابت خواهد پرداخت.
 
چهاردهمين جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) در چهار بخش خيابانی، صحنه‌ای، كودك و نوجوان و عروسكی، شهريورماه جاری با معرفی آثار برگزيده به كار خود پايان خواهد داد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccpmqs.2bq0e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما