پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 1479
سال گذشته؛

2100 پرونده مورد اعتراض کارفرمایان استان قم رسیدگی شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از رسیدگی به دو هزار و 100 پرونده مورد اعتراض کارفرمایان قمی طی یک‌سال گذشته خبر داد.
2100 پرونده مورد اعتراض کارفرمایان استان قم رسیدگی شد
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی اظهار داشت: بر اساس ماده ۴۲ قانون تامین اجتماعی کارفرما حق دارد به میزان حق بیمه و خسارات تعیین شده از طرف سازمان اعتراض کند و سازمان نیز مکلف است این اعتراض‌ها را در هیئت تشخیص مطالبات مطرح کند.

وی اضافه کرد: برهمین اساس تعداد هزار و ۶۸۰ پرونده در هیئت‌های بدوی و ۴۱۴ پرونده در هیئت تجدید نظر استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به وظایف و اختیارات هیئت‌های بدوی و تجدید نظر تشخیص مطالبات افزود: به لحاظ اهمیت جایگاه داوری درهیئت‌ها، نمایندگان همه طرف‌های ذی‌نفع شامل کارفرمایان، کارگران و نیز دولت در هیئت‌ها حضور دارند.

این مسئول تصریح کرد: براساس آئین نامه مربوطه و دستورالعمل اجرایی ماده ۴۲ تا ۴۵ قانون تامین اجتماعی، هیئت‌های بدوی در محل شعبه و هیئت تجدید نظر در محل اداره‌کل استان تشکیل می‌شود.

موسوی مهلت اعتراض کارفرمایان را حداکثر ۳۰ روز پس از تاریخ نخستین ابلاغ بدهی اعلام کرد که بر این اساس، کارفرمایان باید اعتراض خود را به صورت کتبی با ذکر دلایل مستند به شعبه مربوطه ارائه کنند.

وی در پایان اذعان داشت: درصورتی که مبلغ بدهی از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بیشتر باشد کارفرما می‌تواند به رای هیئت بدوی اعتراض کند و پرونده برای بررسی بیشتر به هیئت تجدید نظر ارسال شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.mqsa2bq0ola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما