دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 14797
توسط سازمان مردم ‌نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های قم صورت گرفت:

اهدای جهیزیه به 50 زوج بی‌بضاعت در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان مردم‌ نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های قم گفت: در ایام نیمه شعبان 50 جهیزیه به زوجین جوان توسط سازمان مردم‌ نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های قم اهدا شد.
اهدای جهیزیه به 50 زوج بی‌بضاعت در قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها، سمانه خیر آبادی اظهار داشت: به منظور طرح تکریم بنیان خانواده، سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در یک حرکت عظیم و منسجم به مناسبت میلاد قطب عالم حضرت مهدی(عج) در نیمه شعبان به زوجین جوان و مستعد در یک مانور عظیم و گسترده در سراسر کشور پنج هزار جهیزیه اهدا کرد.
 
وی افزود: در قم نیز همزمان با سراسر کشور 50 جهیزیه با همکاری خیران و نیکوکاران به جوانان نیازمند اهدا شد.
 
خیر آبادی با بیان اینکه در مجموع ارزش ریالی این کمک‌ها حدود 40 میلیون تومان بود افزود: برای هر یک از زوج‌ها کالای اساسی زندگی شامل اجاق گاز، یخچال، یک تخته فرش، تلویزیون، ظروف آشپزخانه، پتو و برخی اقلام دیگر تهیه شد.
 
مسئول سازمان مردم‌ نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های قم بیان داشت: سازمان خیریه آبشار عاطفه‌ها در سطح کشور دارای نمایندگی بوده و قم یکی از نمایندگی‌های فعال این سازمان است.
 
خیر آبادی تصریح کرد: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها سال 1380 در ماه رمضان به مرکزیت مشهد مقدس تاسیس شد.
 
وی تصریح کرد: مهمترین حسن این سازمان تهیه کتابچه‌ای از افراد زیرپوشش بوده که در اختیار خیرین قرار می‌گیرد تا آن‌ها در انتخاب افراد آزاد باشند و مبلغ مورد نظر خود را مستقیم به حساب همان فرد واریز کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchqqnz.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما