دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 14825
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم :

ضرورت استفاده از بنزین با استاندارد یورو چهار در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت استفاده از بنزین با استاندارد یورو چهار در این استان تاکید کرد.
ضرورت استفاده از بنزین با استاندارد یورو چهار در قم
به گزارش قم نیوز، محمود علی رکنی با اشاره به لزوم استفاده از بنزین با استاندارد یورو چهار در قم بیان کرد: بنزین با استاندارد یورو چهار در قم تولید خواهد شد.
 
وی گفت: کلانشهر ها با آلودگی های بسیاری مواجه هستند بنابراین لازم است که استفاده از بنزین با استاندارد یورو چهار مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به اینکه سوخت یورو چهار مطابق با استانداردها است افزود: در قم با وجود ریزگردها و گرد و غبار باید سوخت مناسب مورد استفاده قرار گیرد زیرا در صورت عدم استفاده از سوخت مناسب آلودگی های بسیاری در هوا منتشر می شود.
 
وی بیان کرد: طبیعی است که برای مدیریت آلودگی باید میزان گازهای آلاینده را کاهش داد زیرا این گازها وارد دستگاه تنفسی شده و موجب بیماری های مختلف از جمله آسم می شود که این امر موجب می شود که به سوی تولید سوخت استاندارد حرکت کنیم و ناوگان حمل و نقل عمومی را نیز تقویت کنیم.
 
رکنی گفت: سازمان محیط زیست در حال پیگیری برای ایجاد طرح جامع پیشگیری از آلودگی هوا است که هدف از ایجاد این طرح این است که در کارگروه مدیریت بحران پیشنهادات و نتایج این طرح عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: باید به نصب سيستم  سنجش آلودگي آنلاين جهت آگاهي  و كنترل بموقع آلودگي اقدام شود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjioev.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما