چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 14872
توسط مدیر روابط عمومی مسجد جمکران اعلام شد:

برنامه‌های مسجد جمکران در هفته پایانی شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد جمکران برنامه‌های هفته پایانی ماه مبارک شعبان در این مکان مقدس را تشریح کرد.
برنامه‌های مسجد جمکران در هفته پایانی شعبان
به گزارش قم نیوز، ابراهیم صدوقی به تشریح برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این هفته مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در آخرین هفته از ماه مبارک شعبان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت قرآن در صحن اصلی این مکان مقدس آغاز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: پس از قرائت قرآن برنامه بیان احکام توسط یکی از کارشناسان واحد ارشاد و مشاوره مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد و در ادامه مراسم سخنرانی این هفته مسجد مقدس جمکران توسط حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیا اجرا خواهد شد.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران افزود: دعای توسل این هفته مسجد مقدس جمکران نیز با حضور خیل کثیری از عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر (عج) از اقصی نقاط ایران اسلامی و با قرائت ذاکر اهل بیت (ع) حاج علی حسین نژاد برگزار خواهد شد.
 
صدوقی در پایان خاطر نشان کرد: سایر بخش‌های فرهنگی و خدماتی مسجد مقدس جمکران از جمله مرکز فرهنگی و هنری کودکان گل نرگس،‌ واحد ارشاد و مشاوره، دارالقرآن و کتابفروش‌های این مکان مقدس در خدمت عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عج) می باشند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb5wb8.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما