پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 14915
در ديداري تداركاتي:

تيم ملي‌ نوجوانان مقابل صباي قم متوقف شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم ملي فوتبال نوجوانان كشورمان در ديداري تداركاتي مقابل تيم فوتبال بزرگسالان صباي قم به نتيجه‌اي بهتر از تساوي دست نيافت.
تيم ملي‌ نوجوانان مقابل صباي قم متوقف شد
 به گزارش قم نیوز، تيم ملي فوتبال نوجوانان كشورمان كه خود را براي حضور در مسابقات فوتبال قهرماني نوجوانان جهان آماده مي‌كند، غروب چهارشنبه در ديداري تداركاتي برابر تيم فوتبال بزرگسالان صباي قم به ميدان رفت و اين مسابقه با تساوي به پايان رسيد.
 
ديدار تداركاتي و دوستانه تيم‌هاي فوتبال ملي نوجوانان كشورمان و صباي قم در زمين چمن مجموعه ورزشي صباشهر به ميزباني شاگردان محمد مايلي‌كهن برگزار شد كه در پايان 90 دقيقه تلاش دو تيم چهار بار توپ از خط دروازه‌ها عبور كرد كه سهم هر دو تيم دو گل و تساوي دو بر دو در اين مسابقه بود.
 
اين ديدار در حالي با تساوي دو بر دو بين صباي قم و تيم فوتبال نوجوانان كشورمان به پايان رسيد كه در نيمه اول مسابقه شاگردان محمد مايلي‌كهن و شاگردان علي دوستي چند بار دروازه يكديگر را تا استانه فروپاشي پيش بردند اما در نيمه نخست گلي به ثمر نرسيد.
 
در نيمه دوم ملي فوتبال نوجوانان با انگيزه بيشتر از نيمه نخست برابر تيم صباي قم به ميدان آمد و در همان دقايق آغازين اين نيمه با استفاده از فرصت طلبي و تيزهوشي مهاجم خود به گل اول خود دست يافت تا مسابقه يك بر صفر به سود تيم ملي شود.
 
اين نتيجه تا چند دقيقه بر مسابقه پابرجا بود كه در اين لحظه تيم فوتبال صباي قم با تيزهوشي ميلاد سليمان‌فلاح موفق به گشودن دروازه تيم ملي فوتبال نوجوانان كشورمان شد تا تساوي بار ديگر بر جريان اين بازي دوستانه حاكم شود.
 
در ادامه مسابقه و در حالي كه مدافعان تيم صبا به يكي از توپ‌هاي ارسالي از زمين تيم ملي نوجوانان كمي بي‌تفاوت نشان دادند، باز هم اين تيم ملي فوتبال نوجوانان كه از سرعت و دقت مهاجم خود بهره برد و گل دوم را وارد دروازه صباي قم كرد.
 
اين پايان كار نبود و در حالي كه حدود پنج دقيقه به پايان مسابقه دوستانه و تداركاتي صباي قم و تيم ملي فوتبال نوجوانان كشورمان باقي مانده بود، ميلاد سليمان فلاح بازيكن با تجربه صبا با استفاده از اشتباه مدافعان تيم ملي دروازه اين تيم را گشود تا بازي دو بر دو مساوي شده و با همين نتيجه نيز به پايان برسد.
 
تيم ملي فوتبال نوجوانان كشورمان در حالي در ديداري تداركاتي برابر تيم فوتبال صباي قم به تساوي رسيد كه مهرماه مسابقات فوتبال قهرماني نوجوانان جهان در كشور امارات به مصاف حريفان مي‌رود و تيم صباي قم نيز از مردادماه كار خود در ليگ سيزدهم فوتبال باشگاه‌هاي برتر كشور را آغاز مي‌كند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcjihev.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما