پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 14933
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار استان قم:

ستاره بسكتبال با ويلچر قم به مسابقات جوانان جهان اعزام می‌‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار استان قم از اعزام عضو تیم بسكتبال با ويلچر این باشگاه به رقابت های جوانان جهان خبر داد.
ستاره بسكتبال با ويلچر قم به مسابقات جوانان جهان اعزام می‌‌شود
به گزارش قم نیوز، علی خوشرفتار با اشاره به حضور این بازیکن یعنی محمد محمدنژاد در اردوي جديد تيم ملي بسكتبال با ويلچر جوانان، تصریح کرد: ستاره قمي مسابقات بسكتبال با ويلچر جوانان آسيا به دور جديد تمرينات تيم ملي جوانان كشورمان دعوت شده و بعد از تجربه حضوردر رقابت های آسیایی، شرکت در مسابقات جهانی را نیز تجربه خواهد کرد.
 
وی افزود: نهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان از روز سه شنبه یازدهم تیر ماه با دعوت کادر فنی این تیم از 14 بازیکن آغاز شده است و به نمايندگي از ورزش جانبازان و معلولين استان قم نيز محمد محمدنژاد ستاره رقابت‌هاي آسيايي در تيم ملي حضور دارد.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار استان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی جوانان کشورمان، نهمین مرحله از تمرینات تیم ملی‌ بسکتبال با ویلچر جوانان در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین تا هفدهم تیر ادامه می یابد.
 
وی با بیان اینکه در این اردو بازیکنانی از ایلام، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، قم، مرکزی، اصفهان، مازندران و یزد حضور دارند، ابراز داشت: حسن اسدیایی از ایلام و امید هادی اطهر از تهران در این اردو حضور دارند.
 
خوشرفتار بیان کرد: همچنین محمد اندایش از خراسان رضوی، مسلم رستم‌زاده از خوزستان، مرتضی ابراهیمی از زنجان، میلاد خردمند از فارس، محمد محمدنژاد از قم، محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی، مرتضی عابدی و میثم پارسا از مرکزی، علی کریمی از اصفهان،  یمان یعقوبی از مازندران و علی تفتیان از یزد ملی‌پوشان دعوت شده به این اردو محسوب می شوند.
 
وی عنوان داشت: تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر نظر محمدرضا دستیار به عنوان سرمربی تیم ملی و حبیب قربانلو به عنوان مربی این تیم برگزار می شود و محمد پورمقدم به عنوان مربی بدنساز و سیدکاظم حسینی به عنوان سرپرست در کنار تیم خواهند بود.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار استان قم با بیان اینکه محمدنژآد یکی از بهترین بازیکنان تیم کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا بود و با این تیم جشن صعود به مسابقات جهانی گرفت، در ادامه خاطرنشان کرد: این در شرایطی است که این تمرینات به منظور آمادگی حضور در رقابت‌های جهانی جوانان در کشور ترکیه و پس از آن رقابت‌های پاراآسیایی جوانان مالزی تدارک دیده شده است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjthev.uqextzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما