شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 14970
سرپرست هیئت والیبال قم:

حریفان دختران نوجوان قم در والیبال قهرمانی کشور مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت والیبال استان قم از مشخص شدن حریفان تیم والیبال دختران نوجوان قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
حریفان دختران نوجوان قم در والیبال قهرمانی کشور مشخص شدند
به گزارش قم نیوز،  علی فرهمندموحد اظهار کرد: امسال به غیر از مسابقات لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور که تیم بزرگسالان سفیر قم در آن حضور می‌یابد و همچنین لیگ دسته اول جوانان کشور که باز هم تیم جوانان سفیر به این مسابقات اعزام می‌شود، تیم‌های سایر رده‌های سنی دختران و پسران والیبال قم در مسابقات قهرمانی کشور حضور می‌یابند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه والیبالیست‌های نوجوان دختر آماده رقابت با حریفان خود در مسابقات قهرمانی کشور می‌شوند، اضافه کرد: پیکارهای والیبال قهرمانی نوجوانان دختر کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد در نیمه دوم شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
سرپرست هیئت والیبال استان قم افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون والیبال، دور مقدماتی این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای در دو منطقه کشور از پنجم تا سیزدهم شهریورماه برگزار خواهد شد و تیم دختران قم نیز یکی از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به شمار می‌رود.
 
وی با اشاره به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای والیبالیست‌های دختر نوجوان شرکت کننده در این مسابقات یاد آور شد: تنها متولدین یازدهم دی ماه سال 1376 به بعد اجازه حضور در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها را دارند.
 
فرهمند موحد یاد آور شد: تیم‌های علاقمند به شرکت در این دوره از رقابت‌ها حداکثر تا پانزدهم مرداد ماه فرصت ثبت نام دارند، ضمن اینکه هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه بر عهده تیم‌ها خواهد بود و اسکان تیم‌ها به عهده میزبان رقابت‌ها است.
 
وی خاطرنشان کرد: مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشورمان بر اساس آخرین قوانین فدراسیون بین المللی والیبال برگزار خواهد شد و مرحله نهایی آن نیز با حضور تیم‌های مدعی در یک منطقه به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.
 
فرهمندموحد در ادامه با بیان اینکه مسابقات دور مقدماتی در دو منطقه با حضور نمایندگان استان‌های مختلف برگزار می‌شود، افزود: در منطقه یک تیم‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، زنجان، تهران، قم، مرکزی و البرز حضور دارند.
 
سرپرست هیئت والیبال استان قم اظهار داشت: همچنین در منطقه دو تیم‌های والیبال دختران نوجوان استان‌های همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، زاهدان و سیستان و بلوچستان به رقابت می‌پردازند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcawon6.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما