شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 14971
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم عنوان کرد:

تشکیل حلقه‌های تخصصی صالحین توسط هنرمندان بسیجی

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم از تشکیل حلقه‌های صالحین به صورت تخصصی از سوی هنرمندان بسیجی در قم خبر داد.
سازمان بسیج هنرمندان استان قم
سازمان بسیج هنرمندان استان قم
به گزارش قم نیوز،  محمود علامه روشن با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان استان قم اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از فعالیت‌ در عرصه هنر فاخر برنامه‌های مختلفی را دنبال کرده و نسبت به حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان آثار هنری فاخر و منطبق بر ارزش‌های دینی و آیینی حمایت می‌کند.
 
وی برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان را در راستای روشنگری و بصیرت افزایی دانست و اظهار کرد: از جمله برنامه‌های این سازمان تشکیل و راه اندازی حلقه‌های صالحین بوده است و در این زمینه نسبت به تشکیل حلقه‌های تخصصی اهتمام داشته‌ایم.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به اینکه تعداد حلقه‌های تخصصی صالحین به 20 حلقه افزایش یافته است بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های تخصصی با موضوعات نمایش، هنرهای تجسمی و ادبیات داستانی از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان به شمار می‌رود.
 
وی توجه به بعد آموزش را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در این راستا اعضاء شورای انجمن‌های تخصصی سازمان بسیج هنرمندان به همایش‌ها و کارگاه‌های تخصصی اعزام شده‌اند.
 
علامه روشن به راه اندازی سایت بسیج هنرمندان و فعالیت در فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: در زمینه برگزاری همایش‌های شعر آیینی و دیدار با خانواده معظم شهدا نیز هنرمندان بسیجی نقش آفرینی کرده‌اند.
 
وی از ارائه طرح ایجاد انجمن تعزیه به سازمان مرکزی خبر داد و گفت: هنر تعزیه از جمله هنرهای اصیل اسلامی به شمار می‌رود و طرح تهیه شده در این زمینه به سازمان مرکزی ارائه شده است تا پس از تصویب و ابلاغ شدن، شاهد حرکتی فراگیر در زمینه این هنر در سراسر کشور خواهیم بود.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم محدویت‌های اعتباری در زمینه حمایت از آثار فاخر هنرمندان را مورد توجه قرار داد و گفت: در زمینه فنی و تخصصی از سوی کارشناسان هنری خدمات قابل توجهی به هنرمندان بسیجی ارائه می‌شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb89b8.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما