دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 15017
در نیمه نهایی فوتسال امیدهای کشور انجام می‌شود:

جدال صبای قم با حفاری اهواز برای صعود به فینال فوتسال امیدهای کشور

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید صبای قم در راه رسیدن به دیدار نهایی ششمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امیدهای باشگاه‌های کشور به مصاف حفاری اهواز می‌رود.‌
جدال صبای قم با حفاری اهواز برای صعود به فینال فوتسال امیدهای کشور
 به گزارش قم نیوز، بعد از پایان مرحله گروهی ششمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امیدهای باشگاه‌های کشور که با رقابت 14 تیم در دو گروه مقدماتی به انجام رسید، در نهایت چهره چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شد.
 
این در حالی است که دیدارهای حساس گروه دوم این رقابت‌ها با شرکت تیم‌های جوانان صبای قم، فرش آراء مشهد، میلاد تنکابن، لار جوان، شهرداری رشت، ماکو جوان و فولاد ماهان سپاهان اصفهان به صورت رفت و برگشت برگزار شد.
 
در پایان دو دور رقابت در مراحل رفت و برگشت ششمین دوره این مسابقات در شهرهای مشهد مقدس و تنکابن، سرانجام تیم‌های فوتسال امید صبای قم و شهرداری رشت توانستند به عنوان دو تیم برتر این گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورند.
 
همچنین بازی‌های گروه نخست با شرکت تیم‌هایی مدعی صعود به نیمه نهایی همانند گروه اول مسابقات، در دو مرحله رفت و برگشت برگزار شد تا در نهایت دو تیم برتر این گروه نیز راهی نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر این فصل لیگ دسته اول فوتسال امید‌های کشور شوند.
 
در پایان دیدارهای رفت و برگشت مقدماتی در گروه نخست که در نهایت تیم‌های فوتسال امید شرکت ملی و حفاری ایران و راه ساری توانستند راهی مرحله نیمه نهایی ششمین رقابت‌های فوتسال امیدهای قهرمانی باشگاه‌های کشور شوند.
 
بعد از اینکه تیم‌های امید ارم کیش قم، راه ساری، شهرداری رشت و ملی و حفاری ایران، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی ششمین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور را به دست آورده‌اند، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برنامه زمان‌بندی و مکان برگزاری بازی‌های این مرحله را که قرار است به شکل رفت و برگشت برگزار شود، اعلام کرد.
 
بدین ترتیب میزبان بازی‌های مرحله نیمه نهایی و نهایی شهرستان رشت و تیم فوتسال شهرداری این شهر هستند و بازی‌های مرحله نیمه نهایی از امروز به مدت دو روز برگزار می‌شود تا پرونده این فصل از رقابت‌ها بسته شود.
 
در صورت راهیابی تیم فوتسال امید ارم کیش قم به دیدار نهایی ششمین دوره رقابت‌های فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور، این تیم برای دومین بار به این مهم دست می‌یابد تا بخت خود را برای کسب دومین قهرمانی در این مسابقات نیز بیازماید.
 
تیم فوتسال امید ارم کیش قم در نخستین دوره مسابقات فوتسال لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور در سال 1387 توانست در دو مسابقه رفت و برگشت تیم فوتسال جوانان علم و ادب مشهد را مغلوب کند و به مقام قهرمانی دست یابد.
 
اما بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدارهای مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور در دوره ششم آن، امروز و فردا در رشت برگزار می‌شود تا چهره قهرمان دوره چهارم نیز مشخص شود.
 
تیم فوتسال امید ارم کیش قم علاوه بر قهرمانی در دوره نخست، مقام نایب قهرمانی دوره دوم و دو مقام سومی دوره‌های سوم و چهارم را نیز در کارنامه دارد و امشب در بازی نیمه نهایی به مصاف تیم حفاری اهواز خواهد رفت، ضمن اینکه راه ساری با شهرداری رشت دیدار می‌کند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcd5z0f.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما