دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 15025
با برتری برابر ایلنا و ایرنا صورت گرفت:

پیروزی افق حوزه و رسا در جام رسانه‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتسال افق حوزه و رسا در جام رسانه‌های قم موفق به شکست حریفان خود شدند.
پیروزی افق حوزه و رسا در جام رسانه‌های قم
 به گزارش قم نیوز، دومین روز از رقابت‌های فوتسال جام رسانه‌های قم که با حضور شش تیم ایرنا، ایلنا، فارس، افق حوزه، رسا و ابتکار در دو گروه برگزار می‌شود با برگزاری دو مسابقه ادامه یافت.
 
نخستین مسابقه از گروه دوم این رقابت‌ها بین تیم‌های رسا و ایلنا در سالن شهید امجدی قم برگزار شد. در این دیدار تیم یکدست و قوی رسا توانست حریف را با نتیجه پرگل هفت بر صفر از پیش رو بردارد و خود را به عنوان مدعی اول برای صعود از این گروه معرفی کند.
 
در دیگر دیدار برگزار شده از گروه نخست این مسابقات نیز تیم‌های افق حوزه و ایلنا برابر یکدیگر صف آرایی کردند.
 
در این بازی پرگل و دیدنی بازیکنان تیم افق حوزه که بازی قبل خود را به تیم فوتسال خبرگزاری فارس با نتیجه 6 بر دو واگذار کرده بود، جبران مافات کرده و در آخرین بازی گروهی توانست سه امتیاز این دیدار را کسب کرده و امیدهای خود را برای صعود تقویت کند.
 
در این بازی تیم ایلنا ابتدا دقایقی بر توپ و میدان سوار شد و صادق چهره‌قانی توانست نخستین گل بازی را به ثمر رساند ولی در ادامه این بازیکنان تیم فوتبال افق حوزه بودند که بازی هماهنگی از خود به نمایش گذاشته و موفق شدند سه بار دروازه حریف را باز کنند و در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه سه بر یک پایان یافت.
 
در نیمه دوم تیم افق حوزه بر شدت حملات خود افزود و توانست یک گل به ثمر برساند و بازیکنان ایلنا نیز از معدود فرصت گلزنی خود استفاده کردند و توانستند برای دومین بار دروازه تیم افق حوزه را باز کنند.
 
در حالی که بازیکنان ایلنا بازی را تمام شده قلمداد می‌کردند بازیکنان افق حوزه در دقایقی پایانی از روی اشتباه بازیکنان ایلنا استفاده کرده و توانستند دو بار دیگر دروازه این تیم را باز کرده و بازی را با نتیجه 6 بر دو به سود خود به پایان برسانند.
 
در ادامه دیدارهای این مسابقات تیم‌های فوتسال خبرگزاری فارس و ایلنا از گروه نخست و تیم‌های ابتکار و رسا از گروه دوم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccpxqs.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما