سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 15034
مدیرعامل خانه مطبوعات قم:

تسهیلات و کمک‌های خانه مطبوعات قم اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل خانه مطبوعات قم با اعلام تسهیلات و کمک های این تشکل گفت: خانه مطبوعات استان قم رایزنی‌های خوبی برای ارائه خدمات به خبرنگاران صورت داده و به زودی نتایج آن اعلام می‌شود.
تسهیلات و کمک‌های خانه مطبوعات قم اعلام شد
به گزارش قم نیوز، رسول خادم با اشاره به اهدای سبد کالا به خبرنگاران اظهار کرد:  در هماهنگی‌های صورت گرفته با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم قرار بر این شده است که به تمامی اعضای خانه مطبوعات سبد کالا داده شود.
 
وی اضافه کرد: براساس هماهنگی‌ های انجام شده رئیس بانک ملت استان قم، به تعدادی از اعضای خانه مطبوعات وام به مبلغ 5 میلیون تومان را بدهد و همچنین با تعامل با بیمه ملت کارت‌های اعتباری با بازپرداخت 3 تا 10 ماهه به اعضا داده می‌شود.
 
مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم با اشاره به اخذ طرح ترافیک برای خبرنگاران گفت: با هماهنگیمعاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم برای خبرگزاری‌ها و دفاتر نشریات محلی و سراسری طرح ترافیک قم را  تهیه می‌شود تا خبرنگاران به سهولت در محدوده طرف ترافیک حرکت کنند.
 
خادم بزرگداشت روز خبرنگار را از برنامه‌های خانه مطبوعات دانست و افزود: سال‌های گذشته نهادهای دیگری در این روز برنامه روز خبرنگار را برگزار می‌کردند، اما امسال خانه مطبوعات در روز خبرنگار برای تمام خبرنگاران یک جلسه اختصاصی می‌گیرد تا تقدیری از قشر زحمتکش خبرنگار صورت بگیرد.
 
وی اضافه کرد: در جهت فراهم آوردن امکانات تفریحی برای خبرنگاران با استخر یاران رایزنی شد و بلیط استخر در شب ماه رمضان با  تخفیف 25 درصد به اعضای خانه مطبوعات داده می‌شود.
 
مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم با اشاره به فعالیت‌های آموزشی خانه مطبوعات اظهار کرد: خانه مطبوعات یک دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری را برای خبرنگاران جدید الورود خانه مطبوعات برگزار می‌کند.
 
وی اضافه کرد: در این روزها جام فوتسال رسانه‌ها ویژه خبرنگاران با هماهنگی موسسه رسانه گستر در حال برگزاری است که در آن 6 تیم از رسانه‌های استان شرکت دارند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcc0xqs.2bqp18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما