شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 1507
در دیدار برابر گیتی پسند؛

دومین باخت صبا باز هم در اصفهان رقم خورد

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم بعد از هفت هفته بار دیگر در اصفهان مقابل یکی از نمایندگان این شهر در لیگ برتر فوتسال باخت.
دومین باخت صبا باز هم در اصفهان رقم خورد
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جمعه شب حساس‌ترین بازی هفته دهم را بین تیم‌های فوتسال صبای قم و صنایع گیتی پسند اصفهان شاهد بود که این دیدار به دومین شکست صبای قم در لیگ سیزدهم انجامید.

شاگردان سیدمهدی غیاثی که برای برگزاری پنجمین بازی خارج از خانه خود در دور رفت لیگ سیزدهم به اصفهان رفته بودند، برای دومین بار در نیم فصل نخست لیگ امسال در سالن پیروزی این شهر این بار برای یکی دیگراز سه نماینده فوتسال این استان به میدان رفتند.

حریف آنها در هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان صدرنشین مسابقات لیگ برتر بود که مملو از بازیکنان سرشناس فوتسال کشور است و میلیاردها تومان برای کسب قهرمانی لیگ امسال هزینه کرده است.

حضور بازیکنانی همچون مصطفی نظری، وحید شمسایی، افشین کاظمی، احسان زحمتکش، محمد طاهری و چند فوتسالیست سرشناس خارجی همگی گواه این است که بضاعت صبای قم با این تیم اصفهانی هرگز قابل مقایسه نیست و باخت صبا با اختلاف یک گل در این دیدار را باید نشان از توانمندی و قدرت بالای تیم فوتسال صبای قم در این دیدار و در لیگ امسال دانست.

در این مسابقه که به قضاوت علی‌ پور‌افشار (داور پر اشتباه آخرین بازی صبا در اصفهان و مقابل فیروز صفه در هفته دوم) بین صبا و گیتی پسند برگزار شد، صبای قم در غیاب مهره‌های ارزشمند خود که به دلیل مصدومیت و محرومیت اجازه همراهی این تیم را نداشتند، دلاورانه بازی کرد و در نهایت سرافرازانه با حساب دو بر یک به میزبان خود باخت.

این مسابقه در شرایطی با برتری دو بر یک به سود تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان به پایان رسید که نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم سه گل به ثمر رسید که زننده گل اول بازی مسعود دانشور برای تیم گیتی پسند اصفهان بود.

بعد از این گل صبای قم بازی بسیار خوبی برای جبران گل خورده از خود به نمایش گذاشت و در نهایت توانست در فاصله کمتر از یک دقیقه به پایان توسط محمد کرمانی گل تساوی را به ثمر برساند اما گل افشین کاظمی در فاصله چهار ثانیه به پایان بازی سبب شد تا باخت دو بر یک صبای قم و نهمین پیروزی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در لیگ سیزدهم رقم بخورد.

با این نتیجه تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان ۲۸ امتیازی شد و به تنهایی جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حفظ کرد اما تیم‌های فوتسال صبای قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان هر دو با ۲۴ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم این رده‌بندی، جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌های این تیم اصفهانی هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.78zbjh8nf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما