شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 15154
به پاس میزبانی مطلوب از بازی های لیگ برتر:

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم از سوی فدراسیون فوتبال تجلیل شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام شهر مقدس قم از سوی فدراسیون فوتبال به پاس برگزاری مطلوب بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور تجلیل شد.
ورزشگاه یادگار امام
ورزشگاه یادگار امام
 به گزارش قم نیوز، در حالی که 12 روز دیگر به آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، این روزها علاوه بر تیم های مختلف لیگ برتری، ورزشگاه‌های میزبان بازی های لیگ برتر نیز آماده میزبانی از مسابقات لیگ سیزدهم می شوند.
 
در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ورزشگاه های آزادی، شهید دستگردی، راه آهن و تختی تهران، یادگار امام قم، انقلاب کرج، یادگار امام تبریز، فولاد شهر اصفهان، تختی اهواز، غدیر اهواز و ... میزبانی دیدارهای 16 تیم لیگ برتری خواهند بود.
 
در این بین ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم پذیرای تماشاگران علاقمند به تیم فوتبال صبای قم و همچنین هواداران میهمان این تیم در بازی های خانگی این تیم قمی در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور است.
 
این ورزشگاه که از سال 1385 با افتتاح رسمی از سوی مسئولین سازمان تربیت بدنی به چرخه فوتبال و ورزش کشور افزوده شده است، از سال 1387 و از هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان بازی های خانگی صبای قم در مسابقات مختلف است.
 
صبای قم در این سال ها بازی های مهمی در چارچوب دو دوره حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، پنج دوره حضور در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و همچنین پنج دوره حضور در جام حذفی فوتبال کشور در این ورزشگاه برگزار کرده است.
 
در این ادوار همواره این ورزشگاه از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر به عنوان یکی از ورزشگاه های نمونه به عنوان میزبان بازی‌های لیگ برتر شناخته شده و AFC کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز این ورزشگاه را به عنوان یکی از استانداردترین ورزشگاه های ایران و منطقه خاورمیانه معرفی کرده است.
 
اما در حالی که هنوز مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور آغاز نشده است، فدراسیون فوتبال از مدیران چهار ورزشگاه میزبان بازی های فصل قبل لیگ یعنی دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به پاس تلاش های صورت گرفته برای برگزاری مطلوب بازی ها تقدیر کرد.
 
به همین منظور توحید محمدی مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام شهر مقدس قم در جلسه ای که در آکادمی ملی فوتبال و به منظور آشنایی با آخرین قوانین و مقررات برگزاری بازی های فوتبوال برگزار شد، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از مدیران نمونه ورزشگاه های میزبان بازی های لیگ برتر مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcfjydy.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما