شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 15165
با امضای قرارداد رسمی:

صبای قم بازیکن شیرین فراز کرمانشاه را جذب کرد

قم نيوز : قم نیوز: باشگاه صبای قم بازیکن فصل قبل تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه از تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان را به خدمت گرفت.
صبای قم بازیکن شیرین فراز کرمانشاه را جذب کرد
 به گزارش قم نیوز، در حالی که مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و یکم اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود سرانجام به پایان رسید و صبای قم در آخرین لحظات بازیکن فصل قبل تیم شیرین فراز کرمانشاه را به سایر نفرات خود اضافه کرد.
 
در حالی که بیش از یک ماه از آغاز تمرینات صبای قم برای حضور در لیگ دوازدهم گذشته است و این تیم یک مرحله اردوی آماده‌سازی را در شهر اردبیل به پایان برده، مایلی کهن سرمربی با تجربه صبای قم یک بازیکن جدید دیگر به تیمش اضافه کرد.
 
تیم فوتبال صبای قم پیش از این بازیکنانی از تیم‌های مس کرمان، گهر شهرداری دورود، ذوب آهن اصفهان و سایپای مهر کرج را به خدمت گرفته بود و بدین ترتیب برای جذب یک بازیکن دیگر در لیگ جدید اقدام کرد و نیما زند را از تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه از تیم‌های حاضر در  مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان به خدمت گرفت.
 
نیما زند به عنوان یکی از بازیکنان خلاق و با تکنیک فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به عنوان بازیکن جدید دیگری در تیم صبای قم نام گرفت که با نظر مساعد کادر فنی نماینده فوتبال قم برای لیگ سیزدهم جذب شد.
 
این بازیکن که سهمیه زیر 23 ساله‌های صبای قم به شمار می‌رود در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در تیم شیرین فراز کرمانشاه بازی می‌کرد و اکنون یکی از جوانان آینده‌دار تیم با سابقه صبای قم در لیگ برتر به شمار می‌رود.
 
صبای قم تاکنون بیش از 10 بازیکن جدید برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت گرفته است و روز دوم مردادماه در نخستین بازی خود در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با تیم ملوان بندر انزلی بازی خواهد کرد.
 
در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس 16 تیم حضور دارند که در مدت 30 هفته دیدارهای خود را به شکل رفت و برگشت برگزار می‌کنند تا سه تیم به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا بروند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchmznz.23nm-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما