کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی قم:

رویکرد پلیس اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه است

22 تير 1392 ساعت 17:22

قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: رویکرد نیروی انتظامی بر محور اقدامات فرهنگی اجتماعی و پیشگیرانه است.


به گزارش قم نیوز و به نقل از معاونت اجتماعی ناجای قم، سردار کاظم مجتبایی در دیدار دست اندرکاران موسسه فرهنگی حجاب و ریحانة النبی ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان با تاکید بر مسئله حجاب اظهارکرد: حجاب باعث حفظ سیانت زنان در جامعه می شود.
 
وی در ادامه بر همکاری همه دستگاه های دولتی با موسسه فرهنگی حجاب و ریحانة النبی تاکید کرد و افزود: نیروی انتظامی با مجموعه های پژوهشی مختلفی که دارد می تواند در زمینه حجاب و عفاف این موسسه را همراهی کند، در حقیقت به هر اندازه که در حوزه های فرهنگی و اجتماعی فعالیت ها بیشتر شود به نسبت کار در حوزه انتظامی کم می شود.
 
سردار مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم اقدامات ایجابی گفت: رویکرد نیروی انتظامی بر محور اقدامات فرهنگی اجتماعی و پیش‌دستانه است.
 
فرمانده انتظامی استان قم اظهارکرد: ورود نیروی انتظامی در طرح حجاب و عفاف به دلیل وظیفه دینی، سازمانی و همچنین کاهش آسیب هاست که در این زمینه مجموعه های معاونت اجتماعی، پلیس اطلاعات و دفتر تحقیقات این فرماندهی طی بازخوردگیری هایی که انجام می دهند می توانند به موسسه ریحانة النبی کمک کنند.
 
حجت الاسلام ابراهیم پور رئیس موسسه فرهنگی حجاب و ریحانة النبی نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از خدمات این موسسه اظهارداشت: آموزش حجاب، مسابقات فرهنگی هنری، راهپیمایی حجاب که برای اولین بار در تهران برگزار شد از برنامه های محقق شده این موسسه است.
 
وی ادامه داد: موسسه ریحانةالنبی طرح خوش حجابی را در برخی از استان های کشور به اجرا در آورده است که در در مرحله اول 380 نفر عضو این طرح شدند.
 
رئیس موسسه فرهنگی حجاب و ریحانة النبی گفت: این موسسه اولین تولید کننده محصولات فرهنگی با موضوع حجاب در کشور است.
 
حجت الاسلام ابراهیم پور در خاتمه راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی، پاسخگویی به شبهات دانشجویان، برگزاری انجمن حجاب را از دیگر برنامه های موسسه ریحانةالنبی در آینده اعلام کرد.

 
انتهای پیام /122


کد مطلب: 15168

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15168/رویکرد-پلیس-اقدامات-فرهنگی-پیشگیرانه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir