شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 15169
معاون استاندار قم:

پروژه عمرانی متوقف شده در قم نداریم

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی استاندار قم گفت: پروژه‌های عمرانی بزرگ استان مانند مونوریل، جاده قم گرمسار و پروژه‌های شهرداری در حال اجرا شدن است.
پروژه عمرانی متوقف شده در قم نداریم
به گزارش قم نیوز، سید رضا دهناد با رد موضوع توقف پروژه‌های عمرانی سطح استان،اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی بزرگ استان مانند مونوریل، جاده قم گرمسار و پروژه‌های شهرداری در حال اجرا شدن است و در قم پروژه ی متوقف عمرانی نداریم.
 
معاون برنامه ریزی استاندار قم با اشاره به سفر رئیس جمهور گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان قم، کارگروه توسعه و عمران با حضور رئیس جمهور در استانداری برگزار شد و پروژه‌هایی در بخش‌های گردشگری، کشاورزی، معدن و نیز برخی از پروژه‌های عمرانی مصوب شد که با در نظرگرفتن اعتبارات و ابلاغ آن، تحرک بیشتری را شاهد هستیم.
 
فعالیت بدون مشکل دستگاه‌های دولتی پس از انتخابات
 
دهناد با اشاره به فعالیت استانداری  قم پس از انتخابات گفت: بدنه استانداری و دستگاه‌های دولتی بدون هیچ مشکلی وظایف خودشان را انجام می دهند و دولت بعدی استمرار همین فعالیت‌ها خواهد بود، همچنین پروژه‌های عمرانی سطح تامین اعتبار شده است.
 
وی اضافه کرد: با ابلاغ قانون بودجه 92 به زودی، اعتبارات تزریق می شود و مشکلی برای استمرار کارها نیست و یک ماه آینده تفاوتی با گذشته ندارد.
 
معاون برنامه ریزی استاندار قم جابه جایی دولت را در روند کارها دارای تاثیر منفی ندانست وافزود: برنامه‌های استان براساس برنامه پنجم و ذیل آن برنامه مصوب در حال انجام است، البته دولت آینده برنامه‌های خودش را دارد.
 
دهناد با اشاره به زمان بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در سطح استان گفت: دستگاه‌های مختلف استان پروژه‌های متعددی دارند که بخشی از آن در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
 
ذخیره اقلام مورد نیاز مردم
 
معاون برنامه ریزی استاندار قم با اشاره به فعالیت‌های دستگاه‌های استان در ماه رمضان اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی از سوی دستگاه‌های مرتبط در حال انجام شدن است و برای تامین اقلام اساسی مردم، نمایشگاه ضیافت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال برگزاری است که در آن کالاها با قیمتی کمتر از قیمت بازار عرضه می شود.
 
وی اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای ذخیره سازی اقلام مورد نیاز مردم صورت گرفته است و حدود دو هزار تن ذخیره گوشت مرغ داریم که در حال عرضه شدن است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb98b8.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما