کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با انتخاب مایلی کهن صورت گرفت:

7 بازیکن قمی در لیست نهایی صبا برای بازی در لیگ سیزدهم

خبرگزاری فارس , 22 تير 1392 ساعت 17:40

قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم هفت بازیکن قمی را برای بازی در ترکیب تیمش در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انتخاب کرد.


 به گزارش قم نیوز، در حالی که نقل و انتقالات سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به پایان رسیده است، صبای قم قصد دارد با تیمی متشکل از بازیکنان با تجربه و چهره‌های جوان و مستعد در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان برود.
 
این در حالی است که صبا همواره از تیم‌های مدعی و پرقدرت حاضر در ادوار مختلف لیگ‌های برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بوده است و در لیگ سیزدهم نیز که از دوم مرداد ماه آغاز می‌شود صبا با کادر فنی و بازیکنان مطرحی برابر حریفان صف آرایی می‌کند.
 
صبا از پنج سال قبل یعنی همزمان با آغاز لیگ هشتم به قم منتقل شده و با توجه به هدف‌گذاری مسئولان این باشگاه برای حضور فوتبالیست‌های نخبه قمی در ترکیب این تیم، در این سال‌ها بحث حضور بازیکنان بومی در ترکیب صبا شکل جدی تری به خود گرفته است.
 
در این سال‌ها مردم قم نیز همواره انتظار داشته‌اند که بازیکنان خوب و شایسته قمی در ترکیب صبا در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی کنند و بدرخشند در حالی که برآورده کردن این خواسته شهروندان قمی در آغاز راه کمی سخت بود اما آرام آرام با برنامه ریزی مسئولان باشگاه صبا ثابت شد که این مهم دست یافتنی و امکان‌پذیر است.
 
قم بازیکنان بسیار خوب و مستعدی دارد و بسیاری از همین فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار هم‌اکنون در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی پایه باشگاه صبای قم حضور در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول باشگاه‌های کشور را تجربه کرده‌اند و امسال بیشتر این بازیکنان مورد نظر کادر فنی صبای قم قرار گرفته و به تیم بزرگسالان صبا ملحق شده‌اند.
 
در فصل گذشته بازیکنی همچون سید مجتبی مبینی‌پور از بازیکنان خوب و جوان قم بارها در ترکیب صبا بازی کرد و امسال نیز این بازیکن در کنار جوانانی همچون محمد عرب خراسانی، رسول بختیاری‌زاده، سید مهدی حسینی، حمید پاکیزه، امیر جمالی و داود بهادری در لیست نهایی صبا برای حضور در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفتند.
 
هفت بازیکن قمی در حالی برای حضور در لیگ سیزدهم انتخاب شدند که از جمع آنها مبینی پور، پاکیزه، جمالی و عرب خراسانی سهمیه زیر 23 سال و بختیاری زاده، حسینی و بهادری سهمیه زیر 21 تیم صبای قم به شمار می‌روند.
 

انتهای پیام/122


کد مطلب: 15170

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15170/7-بازیکن-قمی-لیست-نهایی-صبا-بازی-لیگ-سیزدهم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir