شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 15175
رئیس پلیس راه استان قم:

پیمانکار جاده گرمسار ورودی‌های این جاده را کنترل کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راه استان قم گفت: پیمانکار پروژه گرمسار باید تمام ورودی‌های این جاده را کنترل کرده و مانع از ورود اتومبیل‌ به این جاده شود.
پیمانکار جاده گرمسار ورودی‌های این جاده را کنترل کند
به گزارش قم نیوز،  اردشیر جمشیدی راد با اشاره به بسته بودن جاده قم – گرمسار اظهار داشت: این جاده برای تبدیل شدن به آزاد راه به مدت سه ماه بسته است.
 
وی وقوع حوادث رانندگی در این جاده را پس از اعلام بسته شدن مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از دلایلی که شاهد وقوع حوادث گوناگون در این جاده رخ می‌دهد بی‌توجهی و سهل انگاری رانندگان به اعلام بسته بودن این جاده است که بسترساز حوادثی مرگبار می‌شود.
 
رئیس پلیس راه استان قم با تاکید بر اینکه پیمانکار نیز در وقوع این حوادث بی تقصیر نیست تصریح کرد: پیمانکار باید تمام ورودی و خروجی‌های این جاده را بسته و سطح آن را پر از خاک کند تا هیچ وسیله نقلیه‌ای نتواند داخل آن شده و بخواهد از جاده عبور کند.
 
وی افزود: پیمانکار باید برای جلوگیری از وقوع این حوادث جاده قم - گرمسار حفاظت شدید از ورودی‌های این جاده داشته باشد تا هیچ وسیله نقلیه‌ای وارد نشود.
 
جمشیدی راد خاطرنشان کرد: بر اساس سخنان گفته شده بازگشایی فاز نخست این جاده 28 تیر ماه سال جاری باید انجام شود و در صورتی که پیمانکار بخواهد بسته بودن این جاده را بیش از تاریخ اعلام شده ادامه دهد باید به صورت قانونی تقاضای تمدید در زمان بازگشایی این جاده را اعلام کند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciwzaz.t1awy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما