يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 15189
شهردار منطقه 1 قم خبر داد:

پیشرفت 52 درصدی طرح‌های عمرانی در منطقه یک قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم از پیشرفت52 درصدی طرح‌های عمرانی در سطح این منطقه در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
پیشرفت 52 درصدی طرح‌های عمرانی در منطقه یک قم
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اکبر قلیچ اظهار کرد: شهرداری منطقه یک با اجرای عملیات عمرانی پروژه‌های شهری طبق برنامه زمان‌بندی با پیشرفت فیزیکی 52 درصدی طرح‌های عمرانی رتبه نخست را در بین مناطق هشتگانه کسب کرده است.
 
وی افزود: با توجه به سیاست ابلاغی 6=12 از سوی شهردار کلانشهر قم و تأکیدات ایشان مبنی بر اتمام پروژه‌های عمرانی مناطق در شش ماهه نخست سال این سیاست ما را بر آن داشت تا تمرکز  بیشتری نسبت به طرح‌های عمرانی داشته باشیم و به لطف خدا و توجهات حضرت معصومه(س) و یاری همشهریان گرامی تاکنون این پیشرفت قابل توجه را کسب ‌کرده‌ایم.
 
شهردار منطقه یک اذعان داشت: در بحث تملکات و بازگشایی معابر به‌ویژه تملک بخشی از زمین‌های معروف به جورابچی برای توسعه سرانه فضای سبز و همچنین تملک املاک قرار گرفته در مسیر بلوار آیت الله روحانی پیشرفت چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم.
 
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت شهروندان گرامی در خصوص واگذاری املاک قرار گرفته در مسیر طرحهای عمران شهری افزود: واگذاری املاک واقع در مسیر طرح به شهرداری موجب می‌شود پروژه‌ها در زمان مقرر به بهره‌برداری برسند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdnf0f.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما