دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 15224
رئیس هیئت فوتبال استان قم:

برگزاری منظم مسابقات لیگ راهکار توسعه فوتبال قم است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت فوتبال استان قم برگزاری منظم و با برنامه رقابت‌های لیگ در رده‌های سنی مختلف را راهکار توسعه جدی و بیش از پیش فوتبال قم دانست.
برگزاری منظم مسابقات لیگ راهکار توسعه فوتبال قم است

به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی در آیین تجلیل از برترین‌های فوتبال و فوتسال قم از تلاشگران توسعه فوتبال در قم تقدیر کرد و اظهار داشت: سالی پر فراز و نشیب را در فوتبال و فوتسال قم سپری کردیم اما تجربیات گران بهایی را به دست آوردیم که در آینده چراغ راه ما برای رفع موانع و یافتن راهکارهای موفقیت می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های قم به شکل و نحوی مطلوب به همت تمام همکاران پرتلاشم در هیئت فوتبال استان قم در رده‌های سنی مختلف برگزار شد که به همین منظور از زحمات تمام آنها هم در هیئت قبلی که ما ادامه دهنده راه آنها هستیم و هم همکاران فعلی خود در برگزاری این مسابقات تقدیر می‌کنم.

وی افزود: یکی از راهکارهای پیشرفت فوتبال قم برگزاری مسابقات منظم و منسجم لیگ در تمامی رده‌های سنی محسوب می‌شود که امیدواریم این مهم در سال جاری تحقق یابد و سال به سال بتوانیم کاستی‌ها را جبران کرده و کیفیت لیگ‌های داخلی را بهتر از گذشته کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم همچنین با اشاره به برگزاری پنجمین دوره لیگ پیشکسوتان عنوان داشت: عزیزانی که سال‌ها در این رشته تلاش کرده‌ و سختی‌ها و کاستی‌های آن را ملاحظه کرده می‌دانند که این مسابقات با اهدافی والاتر برگزار شد.

وی یادآور شد: در طول برگزاری پنجمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم شاهد این مهم یعنی تکرار خاطرات سال‌ها تلاش برای تحول و توسعه فوتبال قم و همچنین زنده شدن دوستی‌ها و دوران موفق گذشته در بین پیشکسوتان عزیز که سرمایه‌های این رشته هستند، در لیگ پیشکسوتان فوتبال استان قم بودیم.

بهرامی یاد آور شد: صحنه‌های دوستی، همدلی و جوانمردی را در این مسابقات نظاره کردیم و در کنار تمام این موضوعات، سلامتی روحی و جسمی پیشکسوتان گرانقدر نیز ما را در برگزاری با کیفیت این لیگ مصمم‌تر از گذشته کرد.

مراسم تقدیر از تیم‌های برتر مسابقات لیگ‌های فوتبال و فوتسال باشگاه‌های استان قم در سال 1391 با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و رئیس هیئت فوتبال در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی سازمان صنایع و معادن استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdcdox0f.yt0kx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما