دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 15228
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

قم صاحب قدرت فوتسال کشور است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بومی شدن تیم فوتبال صبا در رده‌های سنی مختلف را خواسته به حق مردم قم عنوان کرد.
قم صاحب قدرت فوتسال کشور است
 به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی که صبح دیروز در مراسم تقدیر از برترین‌های فوتبال و فوتسال قم در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی سازمان صنایع و معادن استان قم حضور یافته بود، در جمع فوتبالی‌ها و فوتسالی‌های قم تصریح کرد: پیش از سال 1387 که تیم صبا به قم منتقل و نماینده فوتبال استان قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد، قم هیچ بازیکن بومی در این سطح از لیگ کشور نداشت.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که کادر مدیریت صبا کاملا بومی است و از اعضای هیئت مدیره تا سرپرست و کادر فنی شاهد حضور نیروهای توانمند در باشگاه صبا هستیم و آرام آرام صبا به سمت و سوی بومی شدن گام بر می‌دارد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: علاوه بر کادر مدیریت باشگاه صبا، شاهد حضور سرپرست و مربیان بومی کاربلدی در این تیم هستیم و اکنون می‌بینیم که خواسته به حق مردم قم و فوتبال دوستان این استان مبنی بر بومی شدن کامل این تیم از جمله بازیکنان نیز در حال تحقق است.
 
وی یاد آور شد: اگر نگاهی به تیم صبای قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بیاندازیم می‌بینیم که گواه این امر حضور هفت بازیکن قمی در ترکیب نهایی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در لیگ سیزدهم فوتبال کشور است.
 
جهان‌بینی عنوان داشت: خوشبختانه فوتبال قم به واسطه حضور صبا در قم، گام‌های بسیار خوبی در مسیر پیشرفت برداشته است و امروز می‌بینیم که باشگاه‌ها بسیار منسجم و مطابق با اصول روز و حرفه‌ای باشگاه‌داری در مسیر توسعه فوتبال فعالیت می‌کنند.
 
وی همچنین با بیان اینکه قم از دیرباز همواره در فوتسال یکی از استان‌های سرآمد کشور بوده است، تاکید کرد: افتخارآفرینی جوانان شایسته فوتسال قم در ترکیب تیم ملی کشورمان در مسابقات یک دهه اخیر فوتسال آسیا و جهان بیانگر این مهم است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: فوتسال قم همیشه در کشور صاحب قدرت بوده است و حتی در چند سال اخیر شاهد پیشرفت چشمگیر این رشته ورزشی بوده‌ایم، به خصوص موفقیت تیم کاملا بومی صبا در لیگ برتر فوتسال کشور و درخشش چهره‌های ارزشمندی همچون علی اصغر حسن زاده و علیرضا وفایی که با تیم ملی فوتسال کشور در بازی‌های سالنی آسیا قهرمان شدند و موفقیت ارزنده دیگری به افتخارات ورزش قم اضافه کردند.
 
وی در بخش دیگری از صبحت‌های خود به وضع موجود ورزش قم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ورزش استان روز به روز در حال افزایش خود باوری و ایجاد اعتماد به نفس در بین مسئولان و ورزشکاران است و دیگر دوره‌ای که ورزشکاران بین‌المللی و ملی اندکی داشتیم گذشته است و ورزشکاران استان قم در رشته‌های مختلف را در صحنه‌های بین‌المللی بر روی سکو‌های برتر مشاهده می‌کنیم.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdch6inz.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما