چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 15292
فرمانده انتظامي استان قم :

يگان ويژه در نيروي انتظامي نقشي برجسته دارد

قم نيوز : قم نیوز: سردار "مجتبايي" فرمانده انتظامي استان قم گفت: امروز يگان ويژه در بين واحدهاي مختلف نيروي انتظامي نقشي برجسته و تعيين کننده دارد.
يگان ويژه در نيروي انتظامي نقشي برجسته دارد
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، فرمانده انتظامي استان قم در جمع کارکنان يگان ويژه استان با بيان فضائل ماه مبارک رمضان اظهارداشت: يکي از دليل اهميت معنوي ماه مبارک رمضان در غل و زنجير بودن شيطان و باز بودن درهاي بهشت در اين ماه است. 

وي در ادامه به شهادت مولاي متقيان حضرت علي (ع) در ماه مبارک رمضان اشاره و بر ادامه راه آن حضرت تاکيد کرد و افزود: انسان بايد در اين ماه پر فضيلت بگونه اي رفتار کند تا موجبات خشنودي و رضايت خداوند کسب شود. 

اين مقام انتظامي خودسازي و جداشدن از تعلقات و هواهاي نفساني را منشاء تمام کمالات و ملکات و فضائل انساني برشمرد و گفت: اگر کسي توانست خود را از تعلقات مادي برهاند، و به ظواهر زودگذر دنيا بي اعتنا باشد،بي گمان به خدا توجه کرده و به سوي تکامل روانه مي شود و اين بالاترين پيروزي و سرفرازي انسان است. 

سردار "مجتبايي" در بخش ديگري از سخنان خود اظهارداشت: بدنه نيروي انتظامي متشکل از انسان هاي متعهد ، مقاوم ، مجاهد و تربيت شده رمضان است . 

فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به تلاش يگان هاي ويژه در برقراري امنيت در جامعه افزود: امروز يگان ويژه در بين واحدهاي مختلف نيروي انتظامي نقشي برجسته و تعيين کننده دارد. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcirraz.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما