چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 15301
استاندار قم در شوراي اداري استان:

ادامه حماسه سیاسی در گرو وحدت و همدلی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به حماسه سياسي 24 خرداد گفت: تداوم اين حماسه عظيم در گرو وحدت، برادري و همدلي است.
ادامه حماسه سیاسی در گرو وحدت و همدلی است
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري قم، کرمرضا پیریایی، درجلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، طي سخناني با اشاره به سفر اخير هيات دولت به قم، اظهار داشت: اين سفر از جهات مختلف براي استان حائز اهميت بود و توانست دستاوردهاي بسيار خوبي نيز به همراه داشته باشد.

وي با اشاره به تشكيل جلسه كارگروه توسعه و عمران استان در حضور رئيس جمهور و وزراء، گفت:  در اين نشست مصوبات خوبی براي بخش‌های توسعه کشاورزی، معدن، گردشگری و زیارت استان به تصویب رسید.

استاندار قم از سفر اخير رئيس جمهور به قم به عنوان سفر چهارم دولت ياد كرد و افزود: مصوبات كارگروه استاني دولت در جلسه هيات وزيران تهران نيز مطرح و مورد تاييد قرار گرفت.

پيريايي با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم افتتاح بلوار پیامبر اعظم

(ع) که با حضور رئیس جمهور برگزار شد بیان کرد: مردم ولایتمدار قم با حضور گسترده خود در این مراسم به نوعی از زحمات هشت ساله دکتر احمدي ‌نژاد، هیئت دولت و همچنین از نگاه ویژه مقام معظم رهبری به قم تجلیل بعمل آوردند.

وي با بيان اين كه در حقیقت خداحافظی مردمی رئیس جمهور در قم اتفاق افتاد، تصريح كرد: مردم قدرشناس قم با اين حضور باشكوه، نشان دادند كه قدردان خدمات دولت و نظام هستند.

استاندار قم با اشاره به اين كه مصوبات جدید تعهدات اضافی بر عهده دولت نمی‌گذارد، آن را نياز جدي استان عنوان و خاطرنشان كرد: قبل از سفر ، کلیه مصوبات سفرهای استانی گذشته هیئت دولت به استان و همچنین مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به قم به دقت در جلسات كارشناسي مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برخي از مصوبات مهم سفر هيات دولت به قم، ابراز داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور به قم، پیشنهاد استقرار خطوط ریلی در منطقه سلفچگان به تصویب رسید و برای اجرای آن ۷ میلیارد تومان تخصیص یافت که این پروژه از مصادیق و مولفه‌های حماسه اقتصادی در قم به شمار خواهد آمد ضمن اين كه  احداث بندر خشك نيز در اين منطقه مورد تاكيد ويژه قرار گرفت.

پيريايي با اشاره به برگزاري باشكوه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و عرض تبريك به منتخب ملت و آرزوي توفيق براي ايشان، اظهار داشت: اين انتخابات بار ديگر جمهوريت و مردم سالاري ديني بي نظير نظام را به رخ دنيا كشاند.

وي با بیان این که حماسه سياسي مد نظر مقام معظم رهبری در این انتخابات محقق شد افزود: سران قوا و آحاد ملت ایران ثابت کردند که همواره سرباز ولایت هستند و اين امر نشان دهنده جایگاه رفیع  ولايت و رهبری در نظام اسلامی و افتخاري براي مردم و مسولان است.

استاندار قم با اشاره به اين كه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در کمال آرامش و امنیت در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای تامین در سراسر کشور با حضور پررنگ و برجسته خود زمینه برگزاری انتخاباتی آرام و بدون کمترین مشکل را فراهم آوردند که باید از آنان تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: در استان قم نیز، تنها برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده و خلق حماسه سیاسی مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب در دستور کار بود كه به ياري خداوند متعال و هوشياري و بصيرت مردم محقق شد.

پیریایی، با بیان اینکه خلق حماسی سیاسی همچنان ادامه خواهد داشت گفت: این امر با انسجام، وحدت و اتحاد مردم و مسئولان تداوم می‌یابد و در واقع حماسی سیاسی از این به بعد بر اساس صمیمت و برادری خواهد بود.

وی با تبریک به منتخبان مردم قم در شوراهاي اسلامی شهر و روستا گفت: در این دوره تعدد کرسی‌های نمایندگی در شورای اسلامی شهر قم به ۲۱ نفر افزایش یافت که از منتخبان انتظار می‌رود با اجتناب از هرگونه اختلاف در راستای خدمت بیشتر به شهر مقدس قم تلاش کنند.

استاندار قم همچنين از زحمات شهرداری در راستای آماده سازی پروژه بلوار پیامبر اعظم (ع) نیز قدرداني کرد و گفت: این پروژه بزرگ با همت و تلاش جهادي به سرانجام رسيد كه بايد از همه عوامل و دست اندركاران اين طرح جهادي تقدير كرد.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjvtev.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما