شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 1533
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم خبر داد:

برگزاری دوره‌های پژوهشی در مساجد قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همچنین دوره‌های پژوهشی در مساجد برگزار می‌شود.
برگزاری دوره‌های پژوهشی در مساجد قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روحانی امروز در دیدار مسئولان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف از سوی کانون‌های مساجد برای جذب جوانان اظهار کرد: ما در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به دنبال این هستیم که جوانان را جذب مساجد کرده و آنها را به سمت برنامه‌های دینی و معنوی سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد قم توجه به قرآن و معارف اسلامی با جدیت دنبال می‌شود، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که پرسش‌هایی که در ذهن نسل جوان و نوجوانان در ارتباط با مسائل مختلف مطرح می‌شود را پاسخگو بوده و به نیازهای فکری و فرهنگی نسل جوان در کانون‌های مساجد پاسخ لازم را ارائه دهیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم گفت: تلاش کرده‌ایم که کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به محلی برای رشد باورهای دینی نسل جوان تبدیل شود.

وی بیان کرد: همچنین در کنار برنامه‌های تربیتی و دینی، انجام برنامه‌های تفریحی را نیز مد نظر قرار داده‌ایم که نسل جوان با حضور در کانون‌های مساجد در قالب اردوها و دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده از تفریح سالم بهره‌مند شوند.

روحانی توجه به برنامه‌های علمی را از دیگر رویکردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ذکر کرد و افزود: در کانون‌های مساجد برنامه‌‌های علمی را مد نظر قرار داده و تلاش کرده‌ایم با هماهنگی برخی آموزشگاه‌های علمی نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همچنین برخی دوره‌های پژوهشی ویژه اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم عنوان کرد: دبیرخانه کانون‌های مساجد در قم با تلاش همکاران و همچنین مسئولان کانون‌های مساجد امروز به یکی از قطب‌های فرهنگی استان تبدیل شده است و از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم برای اعتلای فعالیت‌ها و برنامه‌های خود از ظرفیت‌های فرهنگی استان بهره‌برداری لازم را داشته باشیم و امیدواریم که با استفاده از رهنمودهای مراجع بتوانیم در مسیر حرکت صحیح و درست طی طریق کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.s0f2yt0ksa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما