پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 15332
افتخاری دیگر برای مدیریت شهری قم رقم خورد:

میرقیصری به مدال برنز مسابقات سبک شوتوکان کاراته کشور دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: سید محسن میرقیصری از کارکنان شهرداری منطقه6 شهرداری قم و کاراته‌کای موفق قمی در وزن منهای 84 کیلوگرم به کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای کاراته سبک شوتوکان wskf قهرمانی کشور دست یافت.
میرقیصری به مدال برنز مسابقات سبک شوتوکان کاراته کشور دست یافت
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، هفدهمین دوره مسابقات سبک شوتوکان wskf با حضور 19 تیم از سراسر کشور به میزبانی هیئت کاراته استان قزوین و با شرکت چهره‌های مطرح این سبک و رشته پرطرفدار ورزشی به انجام رسید.

در این مسابقات که در سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار شد، کاراته‌کاهای مطرحی از استان‌های سراسر کشورمان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در تلاش برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز با حریفان مسابقه دادند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته برگزاری این دوره از پیکارهای سبک شوتوکان wskf، مسابقات با برگزاری رقابت‌های انفرادی کاتا آغاز شد و کاراته‌کاهای مدعی در اوزان مختلف برای کسب مدال به روی تاتامی رفتند.

اما پس از آن مسابقات کومیته انفرادی بر روی سه تاتامی به انجام رسید که طی آن کاراته‌کای قمی حاضر در این رقابت‌ها در جدال با رقبای خود در بخش آزاد موفقیت‌آمیز عمل کرد و به مقام سوم و نشان برنز این پیکارها دست یافت.

این کاراته‌کای ارزنده سید محسن میرقیصری قهرمان سال‌های اخیر کاراته استان قم و کشورمان در میادین مهم برون مرزی اعم از پیکارهای بین‌المللی و جهانی این رشته ورزشی است که در این مسابقات نیز موفق به کسب عنوان سوم و نشان برنز شد.

در حالی که مسابقات کاتا و کومیته تیمی این دوره از پیکارهای سبک شوتوکان طبق قوانین فدراسیون جهانی شوتوکان wskf برگزار شد، میرقیصری در مبارزات بخش آزاد شرکت کرد و در ادامه موفقیت‌های خود در مسابقات کشوری به مدال این پیکارها دست یافت.

این کاراته‌کای عنوان‌دار که پیش از این نیز سابقه کسب عنوان و مدال از مسابقات بین‌المللی کاراته را دارد، در وزن منهای 80 کیلوگرم تا قبل از مسابقه نیمه نهایی حریفان خود را با شایستگی پشت سر گذاشت اما در نیمه نهایی نتیجه را واگذار کرد تا برای کسب مقام سوم در دیدار رده‌بندی برای به دست آوردن مدال برنز رقابت کند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdcdxs0f.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما