پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 15340
با امضای تفاهمنامه حوزه و اداره کل ورزش و جوانان:

مدیران فرهنگی 5 هیئت ورزشی قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیران فرهنگی پنج هیئت ورزشی استان قم از سوی اداره کل ورزش و جوانان و معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌ علمیه قم معرفی شدند.
مدیران فرهنگی 5 هیئت ورزشی قم معرفی شدند
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مدیران فرهنگی پنج هیئت ورزشی قم به دنبال امضای تفاهمنامه‌ای بین اداره کل ورزش و جوانان و معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌ علمیه قم مبنی بر حضور مبلغین این حوزه در هیئت‌های ورزشی و فعالیت‌های ورزشی رشته‌های مختلف به منظور توسعه فرهنگ در ورزش معرفی شدند.
 
به همین منظور در جلسه‌ای که با حضور عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و همچنین حجت‌الاسلام شریفی معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌ علمیه قم برگزار شد، احکام مدیران فرهنگی پنج هیئت ورزشی به آن‌ها ارائه شد.
 
مدیران فرهنگی کمیته ورزش پنج هیئت ورزشی استان قم به شرح ذیل معرفی شدند:
 
1- هیئت کاراته: حجت‌الاسلام مهدی کریمی
 
2- هیئت فوتبال: حجت‌الاسلام حسن شمس‌نژاد
 
3- هیئت جودو:‌ حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی‌نژاد
 
4- هیئت کشتی: حجت‌الاسلام مجید گودرزی
 
5- هیئت والیبال:‌ حجت‌الاسلام علی پورطالب
 
متن احکام ارائه شده به مدیران فرهنگی کمیته ورزش این هیئت‌ها که به امضای عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان و حجت الاسلام شریفی معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌ علمیه قم رسیده، به شرح زیر است:
 
با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه تبلیغ دین و ورزش، به موجب این حکم به مدت پنج ماه به عنوان مدیر فرهنگی کمیته ورزش آن هیئت منصوب می‌شوید.
 
انتظار می‌رود با عنایت به جایگاه حساس و ویژه کار فرهنگی با جوانان و نوجوانان و رسالت بزرگ حوزه و ورزش برای آینده‌سازان میهن اسلامی، با همفکری صمیمانه و حسن تعامل با معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی مدیریت حوزه علمیه قم و اداره کل ورزش و جوانان استان قم از ظرفیت‌های موجود کمال استفاده را داشته باشید.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdccx1qs.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما