يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب : 15383
معاون کتابخانه‌های عمومی قم خبر داد:

بهره برداری از کتابخانه علامه امینی قم تا ماه آینده

قم نيوز : قم نیوز: معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: کتابخانه علامه امینی قم در ماه آینده به مرحله بهره برداری می‌رسد.
بهره برداری از کتابخانه علامه امینی قم تا ماه آینده
به گزارش قم نیوز، حبیب الله الهیاری معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به کتابخانه‌های در دست احداث شهر قم اظهار کرد: دو کتابخانه استاندارد علامه امینی و شهدای نوبهار در حال ساخت هستند  که هر کدام از آنها زیربنایی بالغ بر 2200 متر مربع دارند.
 
وی اضافه کرد: کتابخانه روستایی طایقان نیز در روز 27  تیرماه همزمان با افتتاح کتابخانه‌های روستایی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.
 
معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم زمان بهره برداری از کتابخانه علامه امینی را در ماه آینده دانست و افزود: کتابخانه علامه امینی در بوستان شهریار در شهرک فاطمیه قرار دارد و کتابخانه شهدای نوبهار نیز در محله نوبهار با بیش از 50 درصد پیشرفت در دست احداث است.
 
وی ادامه داد: همزمان با احداث کتابخانه‌ها کار تعمیر و تجهیز کتابخانه‌ها  نیز به صورت روتین انجام می‌شود.
 
اللهیاری با اشاره به فعالیت انجمن خیرین کتابخانه ساز استان قم گفت: انجمن خیرین کتابخانه ساز استان قم از بهمن ماه سال گذشته فعالیت خودش را شروع کرده است و با برگزاری جلسات ماهیانه به صورت منظم، کمک‌هایی از خیرین برای کتابخانه‌های استان جذب شده است.
 
وی افزود: کمک‌های انجمن خیرین کتابخانه ساز صرف ساخت کتابخانه‌های عمومی استان قم شده است که این حرکت باعث افزایش آگاهی و رشد مردم استان قم می‌شود.
 
معاون اداری مالی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به برپایی ایستگاه‌های مطالعه در سطح شهر قم اظهار کرد: امسال 10 ایستگاه مطالعه در نقاط شلوغ و پرتردد شهر قم مستقر شده است و با توجه به موفقیت این طرح، در حال رایزنی برای استقرار ایستگاه‌های مطالعه در نقاط دیگر شهر هستیم.
 
اللهیاری از تنوع کتاب‌های موجود در ایستگاه مطالعه  خبر داد و افزود: 15 عنوان کتاب در حوزه دین، اقتصاد، کودک و نوجوانان، تاریخ در قفسه‌های ایستگاه‌های مطالعه برای بهره برداری در قفسه‌ها چینش شده است.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjttev.uqeiozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما