يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : 15398
معاون استاندار قم عنوان کرد:

برگزاری نمایشگاه قرآن فرصتی مناسب برای پاسخ به نیازهای قرآنی جامعه

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای برطرف کردن نیازهای قرآنی جامعه است.
برگزاری نمایشگاه قرآن فرصتی مناسب برای پاسخ به نیازهای قرآنی جامعه
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و مردم متدین ایران اسلامی در این ایام انس بیشتری در پیشگاه قرآن کریم دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در این خطه مقدس قطعا فرصت مناسبی برای برطرف کردن نیازها و آشنایی هرچه بیشتر مردم مومن و روزه‌دار با فعالیت‌های فرهنگی و منشورات مرتبط با قرآن کریم است که امیدواریم همه بتوانند از این فرصت ارزشمند بیشترین بهره‌مندی را داشته باشند.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اشاره به بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف و متنوع در نمایشگاه قرآن و عترت قم، این نمایشگاه را از حیث کمی و کیفی درخور توجه دانست.
 
وی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر کتب علمی و پژوهشی در ارتباط با قرآن، فعالیت‌های هنری در شکل‌ها و سبک‌های مختلف نیز در دسترس است.
 
گفتنی است نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت قم تا چهارم مرداد ماه در مجتمع ناشران قم واقع در خیابان معلم برپا بوده و علاقمندان می‌توانند هر روز از ساعت 18 تا 24 از این نمایشگاه بازدید کنند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcfcmdy.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما