يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 15404
مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم:

چمن و نور ورزشگاه یادگار امام قم برای بازی‌های صبا مطلوب است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم از کیفیت مطلوب چمن ورزشگاه برای دیدارهای صبای قم در لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور خبر داد.
چمن و نور ورزشگاه یادگار امام قم برای بازی‌های صبا مطلوب است
به گزارش قم نیوز،  توحید محمدی بیان کرد: به محض پایان بازی‌های صبای قم در لیگ دوازدهم که دقیقا روز بیستم اردیبهشت ماه بود، روزها و ساعت‌های بسیار زیادی پیگیر رفع نقایص چمن ورزشگاه یادگار امام بوده‌ایم.
 
وی ادامه داد:‌ با توجه به اقدامات مختلفی که برای بهبود کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام انجام داده‌ایم، هم اکنون این زمین دارای شرایط بسیار خوبی برای میزبانی از دیدارهای خانگی صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است.
 
مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم تصریح کرد: در دیدار تدارکاتی صبای قم با تراکتورسازی تبریز هم که دو هفته قبل در همین ورزشگاه به انجام رسید، بازیکنان از کیفیت چمن رضایت داشتند و بعد از آن تا هم اکنون نیز کارهایی انجام داده‌ایم که شرایط زمین چمن بهتر شود.
 
وی یاد آور شد: اتاق کنفرانس وی‍ژه برگزاری نشست‌های خبری پایان بازی‌های خانگی صبای قم نیز با تغییرات اندکی نسبت به آغاز فصل گذشته، پذیرای مربیان تیم‌ها و اصحاب رسانه خواهد بود.
 
محمدی عنوان داشت: با توجه به اینکه ورزشگاه یادگار امام قم تا کنون میزبان چهار بازی مهم لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های 1388 و 1391 بوده است، تجربیات گران‌بهایی از نحوه برگزاری بازی‌های آسیایی کسب کرده‌ایم و قوانین مربوط به دیدارهای لیگ برتر را اجرا می‌کنیم و امیدواریم سایر بخش‌ها نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
 
وی در ادامه به وضعیت نور ورزشگاه یادگار امام قم اشاره کرد و عنوان داشت: همانطور که اشاره شد با توجه به میزبانی از دیدار پلی آف صبای قم و الشباب امارات در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا و لزوم اجرای قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، نور این ورزشگاه به شکل استاندارد مجهز شده و در بهترین شرایط آماده برگزاری بازی‌ها زیر نور است.
 
مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام قم تصریح کرد:‌ این ورزشگاه امسال ششمین دوره متوالی از بازی‌های صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبانی می‌کند و امیدواریم صبا در این فصل بتواند با حضور تماشاگران قمی و بازی‌های خوب خود به نتایج درخور توجه و شایسته‌ای دست یابد.
 
بازی دو تیم صبای قم و ملوان بندرانزلی پنجشنبه شب سوم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و یک روز پیش از برگزاری بازی مربیان دو تیم در باشگاه صبا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdoo0f.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما