دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 15437
شهردار قم:

برنامه‌ریزی ترافیکی قم فراتر از جمعیت کنونی باشد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری باید برنامه‌ریزی‌های ترافیکی خود را برای تعداد بیشتری از میزان جمعیت قم اختصاص دهند.
برنامه‌ریزی ترافیکی قم فراتر از جمعیت کنونی باشد
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری امروز در جلسه هماهنگی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه پلیس راهور قم نباید فقط تنها برای یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت شهر قم برنامه‌ریزی داشته باشد، اظهار کرد: باید ارتباط میان راهنمایی و رانندگی با مجموعه حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم به خوبی برقرار باشد زیرا هر گاه هماهنگی میان این دو مرکز برقرار بوده مشکلات رفع شده‌اند.
 
وی افزود: برگزاری جلسات هفتگی میان شهرداری و راهنمایی و رانندگی موجب بهبود وضعیت ترافیک و کنترل آن در قم خواهد شد.
 
شهردار قم با بیان اینکه در حال حاضر هماهنگی خوبی میان پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم وجود دارد، گفت: هر چه این هماهنگی بیشتر شود رضایتمندی مردمی افزایش خواهد یافت و رهبری و مسئولان هم چیزی جز این نمی‌خواهند.
 
وی ادامه داد: حماسه سیاسی و اقتصادی زمانی تحقق می‌یابد که رضایتمندی عمومی وجود داشته باشد وگرنه نمی‌توان کاری از پیش‌ برد.
 
دلبری ضمن اعلام آمادگی شهرداری قم برای همکاری گسترده با ناجا و پلیس راهور استان اضافه کرد: تمام بخش‌های شهرداری مانند معاونت‌های مختلف، روابط عمومی و سازمان‌های تابعه این آمادگی را دارند که با راهنمایی و رانندگی تعاملات بیشتری داشته باشند.
 
شهردار قم در ادامه به ارتکاب خلاف‌های رانندگی از سوی موتورسواران اشاره کرد و گفت: موتورسواران عامل بسیاری از تصادفات هستند و باید راهکاری برای سامان‌دهی آنها ارائه شود.
 
وی ادامه داد: لازم است پلیس راهنمایی و رانندگی برخوردهای قانونی خود با رانندگان متخلف را ساماندهی کرده و در مورد ماشین‌آلات شهرداری یا پیمانکاران شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.
 
دلبری خواستار توجه بیشتر به مطالبات مردمی در همه حوزه‌ها شد و تصریح کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری نماینده تام‌الاختیار در تعامل با ناجا خواهد بود و می‌تواند جلسات مختلف را با حضور دیگر معاونت‌ها برای فرهنگ‌سازی در موضوع ترافیک برگزار کند.
 
شهردار قم افزود: تعامل میان شهرداری و ناجا باید دو طرفه باشد تا بتوان بر اساس این نوع همکاری، تعاملات آینده را ساماندهی کرد.
 
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های شهرداری توسط راهنمایی و رانندگی و بالعکس گفت: در بحث ایجاد پارکینگ می‌توان از ظرفیت‌های موجود در خیابان‌ها به خوبی استفاده کرد و مردم هم باید فرهنگ استفاده از پارکینگ‌های عمومی را بیاموزند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjaxev.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما