دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 15440
رئیس پلیس راهور استان قم:

ارتباط پلیس و مدیریت شهری همواره راهگشا بوده است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهور استان قم گفت: تجربه نشان داده که ارتباط قانونی و تعامل بیشتر میان شهرداری و پلیس اثرات مطلوبی در جامعه برجا گذاشته است.
ارتباط پلیس و مدیریت شهری همواره راهگشا بوده است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید کرم الله حسینی امروز در جلسه هماهنگی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی، تعامل میان شهرداری قم با راهنمایی و رانندگی را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: در کشورهای پیشرفته معمولا پلیس در حوزه درون شهری سازمانی است که وابسته به شهرداری‌ها بوده و زیر نظر آنها کار می‌کند.

وی افزود: تجربه نشان داده که ارتباط قانونی و تعامل بیشتر میان شهرداری و پلیس اثرات مطلوبی در جامعه برجا گذاشته است؛ جلسات مشترک میان معاونت‌های مختلف شهرداری با راهنمایی و رانندگی باید بیش از میزان کنونی باشد تا زمینه همکاری‌های بیشتر هم فراهم شود.

رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه گاهی اوقات تغییراتی کوچک در حوزه راهنمایی و رانندگی موجب اثرگذاری گسترده در حمل و نقل شهری خواهد شد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهرداری در کنترل و هدایت ترافیک همواره تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم باید تعامل بیشتری با پلیس داشته باشد و در حوزه ترافیک شهری نقش‌آفرین باشد.

حسینی با تاکید بر رفع نقاط حادثه‌خیز شهری بیان داشت: این کار معمولا به بودجه زیادی نیاز ندارد و لازم است در جلسات مشترک مورد بحث و ارزیابی قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور استان قم تصریح کرد: سامان‌دهی ایستگاه‌هایی که معمولا به عنوان توقف‌گاه‌های طولانی مدت محسوب می‌شوند نباید در مرکز شهر وجود داشته باشند.

وی با بیان اینکه اولویت پلیس در شهر قم در حوزه رفع مشکل ترافیکی و کاهش تصادفات سامان‌دهی موتورسواران است گفت: شهرداری و معاونت‌های مختلف این مرکز می‌توانند در بحث ارائه ایده و اجرای طرح‌های ترافیکی فعال‌تر از گذشته باشند.

حسینی بحث پارکینگ موتورسیکلت را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: در این زمینه هم باید با همفکری همگانی به یافتن راهکا‌رهای لازم نائل شویم.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdzo0f.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما