دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 15454
همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه قرآن:

کتاب تفسیر "نفحات الرحمن" رونمایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر بازاریابی و فروش بوستان کتاب از رونمایی کتاب تفسیر نفحات الرحمان در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن در مصلای امام خمینی(ره) تهران خبر داد.
کتاب تفسیر "نفحات الرحمن" رونمایی می‌شود
به گزارش قم نیوز،  نادر یزدانی با اشاره به فعالیت بوستان کتاب در بیست و یکمین نمایشگاه قرآن کریم عنوان کرد: بیست و یکمین نمایشگاه سراسری قرآن از چهاردهم تیرماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران آغاز بکار کرده و تا یک ماه این نمایشگاه فعال است.
 
وی تصریح کرد: موضوع آثار بوستان کتاب در این نمایشگاه محتوای قرآن، تفسیر و علوم قرآنی است که یکی از 14 موضوع اصلی این انتشارات است و هم مخاطبین خاص حوزوی و دانشگاهی دارد و هم مخاطبین عمومی.
 
مدیر بازاریابی و فروش بوستان کتاب اظهار داشت: بوستان کتاب برای بیست و یکمین بار در نمایشگاه سراسری قرآن حضور یافته که امسال از مجموع 775 اثر قرآنی خود با 300 اثر، به علت محدودیت فضای غرفه در این نمایشگاه حضور یافته است.
 
کتبی با محتوای قرآنی ویژه نوجوانان و کودکان در غرفه بوستان کتاب عرضه می‌شود
 
یزدانی در ادامه تاکید کرد: کتبی نیز با محتوای قرآنی ویژه نوجوانان و کودکان تدارک دیده شده که در غرفه بوستان کتاب عرضه می‌شود.
 
وی با اشاره به آثار قرآنی نرم افزاری این انتشارات گفت: نرم افزارهای سال‌های قبل نیز در این دوره از نمایشگاه در غرفه عرضه و به فروش می‌رسد که از جمله می‌توان به نرم افزار مجموعه آثار آیت الله ابراهیم امینی، آثار علامه طباطبایی، آثار آیت الله عزالدین حسینی زنجانی اشاره کرد که این نرم افزارها قابلیت پرینت، جستجوی موضوعی و جستجو در متن و فهرست را دارد.
 
مدیر بازاریابی و فروش بوستان کتاب با اشاره به اثر جدید این انتشارات گفت: تفسیر نفحات الرحمن نوشته آیت الله نهاوندی اثر جدید بوستان کتاب است که طی روزهای آینده در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.
 
یزدانی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در قم اظهار داشت: همزمان با نمایشگاه قرآن تهران، در ساختمان ناشران قم نیز نمایشگاه قرآنی برگزار شده است.
 
وی در خصوص زمان این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه از 24 تیر به مدت 12 روز جهت عرضه محصولات قرآنی ناشران قمی دایر است که از ساعت 17 تا 24 فعال می‌باشد.
 
مدیر بازاریابی و فروش بوستان کتاب افزود: بوستان کتاب با 250 اثر با موضوعات قرآنی در این نمایشگاه حضور دارد که آثار را عرضه و به فروش می‌رساند.


انتهای پیام/122
 
https://qomnews.ir/vdci55az.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما