سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 15469
از سوی نشر اسراء صورت گرفت:

ارائه 140 عنوان اثر آیت‌الله جوادی آملی در نمایشگاه قرآن قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول غرفه نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت قم گفت: نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت 140 عنوان اثر آیت‌الله جوادی آملی را عرضه کرده است.
ارائه 140 عنوان اثر آیت‌الله جوادی آملی در نمایشگاه قرآن قم

به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، محمد مختاری با اشاره به کتاب‌های نشر اسراء اظهار کرد: نشر اسراء آثار آیت‌الله جوادی آملی را عرضه می‌کند و کتاب‌های عرضه شده نشر اسراء در نمایشگاه قرآن به 140 عنوان می‌رسد و در موضوعات متعددی از جمله عرفان، نهج‌البلاغه، فلسفه، اخلاق، عترت و قرآن است.

مسئول غرفه نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت تفسیر تسنیم را از جمله آثار قرآنی عرضه شده از سوی این انتشارات دانست و افزود: تاکنون 29 جلد از تفسیر تسنیم منتشر شده که تا سوره اعراف را شامل می‌شود.

وی با اشاره به کتاب‌های جدید نشر اسراء گفت: جلدهای 28 و 29 تفسیر تسنیم، عمل عرفانی در پرتو علم وحیانی، کوثر کربلا و حوزه و روحانیت از جمله کتاب‌هایی است که به تازگی منتشر شده‌اند.

مختاری کتاب مفاتیح الحیات را از کتاب‌های پرفروش این انتشارات دانست و افزود: کتاب مفاتیح الحیات که سبک زندگی اسلامی را معرفی می‌کند تاکنون 130 نوبت منتشر شده است.

وی با اشاره به عرضه محصولات چند رسانه‌ای در غرفه نشر اسراء اظهار کرد: از روز دوشنبه سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌های سخنرانی‌ها و آثار آیت‌الله جوادی آملی در غرفه نشر اسراء عرضه خواهد شد.

مسئول غرفه نشر اسراء در نمایشگاه قرآن و عترت با اشاره به آثار شاخص این انتشارات گفت: کتاب تفسیر انسان به انسان، زن در آیینه جمال و جلال از جمله کتاب‌های شاخص نشر اسراء است.

وی گفت: همچنین تاکنون 18 جلد از تفسیر موضوعی آیت‌الله جوادی آملی منتشر شده است.



انتهای پیام/122

https://qomnews.ir/vdceoe8z.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما