چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 15493
هفته نخست لیگ سیزدهم:

تماشای دیدار صبای قم با ملوان بندر انزلی رایگان شد

قم نيوز : قم نیوز: تماشای مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی از هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رایگان خواهد بود.
تماشای دیدار صبای قم با ملوان بندر انزلی رایگان شد
 به گزارش قم نیوز، لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در حالی از امشب آغاز می‌شود که با توجه به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جشنواره بزرگ فوتبال دنیا یعنی جام جهانی 2014 از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار است.
 
با کاهش دو تیم نسبت به فصل گذشته لیگ امسال با سختی‌های فراوانی برای تیم‌های حاضر در آن رو به رو است و بازیکنان شاغل در تیم‌های لیگ برتری نیز قصد دارند با نشان دادن توانمندی‌های خود به کادر فنی تیم ملی، شانس حضور در جام جهانی را برای خود به وجود بیاورند.
 
لیگ سیزدهم از امشب با دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی تهران و مسابقه‌ تیم‌های استقلال صنعتی خوزستان و ذوب آهن اصفهان در اهواز آغاز می‌شود اما نماینده فوتبال قم در شب دوم هفته نخست به میدان می‌رود.
 
بعد از مشخص شدن برنامه هفت بازی از هفته‌ نخست دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌‌های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس در خانه برابر ملوان بندر انزلی به میدان خواهد رفت.
 
صبای قم که اکنون با توجه به قرار گرفتن در مکان دهم جدول رده‌بندی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، کادر فنی و بسیاری از بازیکنان خود را تغییر داده است، با مدلی جدید وارد بازی‌های لیگ سیزدهم می‌شود.
 
شاگردان محمد مایلی‌کهن در آغاز لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل خود در خانه به میدان می‌روند و این بازی با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته اول لیگ جدید در ورزشگاه یادگار امام قم خواهد بود.
 
بازی با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در دیدارهای خانگی سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که در روز پنجشنبه سوم مرداد ماه در قم برگزار می‌شود، دیداری که برنده آن می‌تواند یکی از تیم‌های مدعی این فصل باشد.
 
باشگاه صبای قم نیز با تصمیمی که در هیئت مدیره آن گرفته شد به منظور جذب تماشاگران فوتبال دوست قمی به ورزشگاه یادگار امام و حضور حداکثری آنها در حمایت از تیم صبا در لیگ جدید فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرد.
 
شاگردان محمد مایلی‌کهن در صبای قم در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور یک مرحله اردوی آماده‌سازی را در اردبیل سپری کرده‌اند و در هفت بازی تدارکاتی نیز خود را محک زده‌اند.
 
تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 روز پنجشنبه سوم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر پیکان منتظر حضور پرشور تماشاگران قمی خواهد بود دیداری که در آن بلیط فروشی انجام نمی‌شود و تماشای بازی رایگان است.

 
انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcbfab8.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما