پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 15533
مدیرعامل باشگاه صبای قم:

صبای لیگ سیزدهم عملکرد بهتری نسبت به لیگ دوازدهم خواهد داشت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت:‌ با تدابیر اندیشیده شده قطعا صبای قم لیگ سیزدهم عملکرد بهترین نسبت به لیگ دوازدهم خواهد داشت.
صبای لیگ سیزدهم عملکرد بهتری نسبت به لیگ دوازدهم خواهد داشت
به گزارش قم نیوز،  محمدرضا کشوری‌فرد در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم پیش از بازی هفته نخست لیگ برتر با ملوان بندر انزلیتصریح کرد: هدف باشگاه این است که صبا امسال عنوان بهترین تیم شهرستانی لیگ سیزدهم را نیز از آن خود کند.
 
وی ادامه داد: سعی کرده‌ایم انتظارات و نیازهای ضروری کادر فنی برای حضور قوی و موفق تیم صبا در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را  فراهم کنیم و تیم از هر نظر مهیای حضور موفق در لیگ جدید باشد.
 
مدیرعامل باشگاه صبای قم اضافه کرد: باید از حمایت‌های استاندار قم و رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا تشکر کنم که در راستای اجرای موفق سیاست‌های کلان باشگاه برنامه ریزی مطلوبی انجام داده‌اند و بر اساس آن توانستیم برنامه‌های صبا در لیگ جدید را طراحی کنیم.
 
وی در ادامه با ابراز خوشحالی از وحدت و همدلی مسئولان باشگاه و اعضای هیئت مدیره صبای قم عنوان داشت: این مهم مایه دلگرمی و قوت قلب کادر مدیریت و فنی تیم صبا و همچنین بازیکنان ما خواهد بود تا در لیگ سیزدهم عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
کشوری‌فرد بیان داشت: با نظر کادر فنی تلاش زیادی را برای جذب بازیکنان مورد نظر برای حضور قوی در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشتیم، تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است و مطمئنا می‌تواند در لیگ سیزدهم حضور موفقی داشته باشد.
 
وی با اشاره به وضعیت حال حاضر تیم فوتبال صبای قم در آستانه نخستین بازی در لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور عنوان کرد:‌ تمام بازیکنان تازه وارد به تیم با نظر کادر فنی جذب شده‌اند و امسال قطعا به دنبال موفقیت در لیگ برتر هستیم.
 
کشوری‌فرد همچنین ابراز داشت: با انسجامی که در صبای قم وجود دارد یقینا امسال تیمی قوی، آبرومند و در حد نام و شأن استان قم خواهیم بود و تمام تلاش ما به عنوان هدفی اصلی، پیروزی تیم صبای قم است که در پایان لیگ عنوان بهترین تیم شهرستانی لیگ به صبا اختصاص یابد.
 
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم ادامه داد: جا دارد از رسانه‌های فعال در قم که همواره حمایت خوبی از تیم صبای قم داشته‌اند و قلبشان برای موفقیت این تیم می‌تپد تقدیر کنم و از آنها می‌خواهم که در تمام شرایط فصل لیگ برتر همراه و یاری‌رسان صبای قم باشند.
 
وی با بیان اینکه صبا یکی از معدود تیم‌های لیگ سیزدهم است که با کمترین هزینه بسته شده است تصریح کرد: هدف ما در لیگ این فصل بازی خوب و الگو بودن از نظر فنی و اخلاقی است و امیدوارم با حمایت اعضای هیئت مدیره، رسانه‌ها، مردم قم و طرفداران صبا این مهم محقق شود.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcgwn9q.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما