شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : 15551
مدیرخانه مطبوعات قم مطرح کرد

تجلیل از خبرنگاران در روز خبرنگار / فعال‌سازی خانه‌مطبوعات برای خدمت رسانی به رسانه‌ها

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل خانه مطبوعات قم با بیان اینکه فعال‌سازی خانه‌مطبوعات با هدف خدمات رسانی به رسانه‌هاست، گفت: شهریور امسال دوره آموزشی مقدماتی خبرنگاری در خانه مطبوعات قم برگزار شده و در آینده نیز قصد برگزاری دوره‌های تکمیلی خبرنگاری را داریم.
تجلیل از خبرنگاران در روز خبرنگار / فعال‌سازی خانه‌مطبوعات برای خدمت رسانی به رسانه‌ها
به گزارش قم نیوز، رسول خادم، در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به نزدیک شدن به روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی، اظهار کرد: همچون روال سال‌های گذشته در مراسم افطاری که در روز سه شنبه در خانه مطبوعات قم برگزار می‌کنیم، هدایایی مانند بن‌های خرید با تخفیف ویژه به اعضای خانه مطبوعات اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: استانداری قم نیز برنامه ای در رابطه با روز خبرنگار دارد که برای اجرای هر چه بهتر این مراسم در حال تعامل با استانداری هستیم.

خادم تصریح کرد: با هماهنگی که با معاونت فرهنگی ناجا انجام شده خبرنگارانی که وسیله نقلیه دارند می‌توانند از کارت طرح ترافیک استفاده کنند. همچنین برای نصب بنر در سطح شهر به مناسبت روز خبرنگار در حال رایزنی با شهرداری هستیم.

مدیرعامل خانه مطبوعات قم افزود: شهرداری قم سال گذشته بوستانی را به نام بوستان خبرنگار نامگذاری کرد و امسال فاز دوم این بوستان در دست آماده سازی است که در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقای سطح علمی خبرنگاران استان قم افزود: با تعاملی که با اداره ارشاد قم انجام شده است، شهریور ماه امسال دوره آموزشی مقدماتی خبرنگاری در خانه مطبوعات قم برگزارخواهد شد.

خادم تصریح کرد: برای برگزاری دوره‌های آموزش‌های تکمیلی خبرنگاری نیز صحبت‌ها و اقداماتی انجام شده که فعلا تاریخ برگزاری این دوره‌ها قطعی نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خانه مطبوعات قم در صورت استقبال علاقه مندان به حرفه خبرنگاری این آمادگی را دارد که دوره‌های حرفه ای دیگری را نیز برگزار کند.
https://qomnews.ir/vdcgqn9q.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما