چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب : 15569
شهردار كلانشهر قم مطرح كرد:

اهتمام زوج‌هاي جوان به بهره‌گيري از سبك زندگي ديني

قم نيوز : قم نیوز: مراسم جشن ازدواج زوج‌هاي خبرنگار قمي با حضور شهرداري قم در مجتمع توريستي آرتا برگزار شد.
شهردار کلانشهر قم، محمد دلبری در جشن ازدواج اصحاب رسانه، مهر ماه 1392.
شهردار کلانشهر قم، محمد دلبری در جشن ازدواج اصحاب رسانه، مهر ماه 1392.
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمددلبری شهردار کلانشهر قم در اين مراسم ضمن تبريك به زوج‌هاي جوان گفت: زوج‌هاي جوان بايد توجه داشته باشند كه در روزهاي اول زندگي خود به فكر ساختن زندگي بوده و اجازه ندهند كه مشكلات برآنها غلبه كند.

وي با بيان اينكه بايد حضرت علي(ع) و حضرت زهرا(س) را به عنوان الگوي خود قرار دهيم گفت: اين دو گوهر بهترين الگو براي زندگي ما هستند كه مي توانند نقش موثري در ترويج زندگي به سبك اسلامي داشته باشند.
شهردار كلانشهر قم تاكيد كرد: اين دو زوج آسماني، با كمترين هزينه‌ها زندگي خود را شروع كردند كه اين بايد براي زوج‌هاي جوان ما الگو بوده و بر همين اساس زندگي مشترك خود را آغاز كنند.

وي به موضوع كار خبر و اطلاع رساني اشاره كرد و گفت: كار خبرنگاري يكي از مشاغل سخت به شمار مي‌رود و توصيه بنده به همسران خبرنگارها اين است كه شرايط كاري آنها را درك كنند.

دلبري افزود: خبرنگاران نه روز دارند و نه شب و حتي در روزهاي تعطيل هم به كار و فعاليت و اطلاع رساني مشغول هستند و اگر عشق در كار وجود نداشته باشد، قطعا كار به جايي نخواهد رسيد.

وي با بيان اينكه خبرنگاران رسالت مهمي را بر دوش دارند خاطرنشان کرد: حضور در این حرفه به دلیل علاقه به موضوع آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است و مسائل دیگر توجیهی ندارد.

شايان ذكر است در پايان اين مراسم زوج‌هاي جوان هداياي خود را از شهرداري دريافت كردند.

انتهای پیام /105
https://qomnews.ir/vdcf1tdy.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما