چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 15593
جواد شهره غلامی:

ایثار قم آمادگی مطلوب را برای مصاف با حریفان کسب کرده است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: تیم ما تمام شرایط خوب و آمادگی مطلوب را برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور کسب کرده است.
ایثار قم آمادگی مطلوب را برای مصاف با حریفان کسب کرده است
به گزارش قم نیوز، جواد شهره غلامی گفت: تیم ایثار قم از هفته آینده با آمادگی کامل در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر به مصاف حریفان می رود تا هم از موفقیت سال گذشته خود دفاع کند و هم اینکه شانس خود را برای قهرمانی در این فصل بیازماید.
 
وی با بیان اینکه از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین زمان و مکان برگزاری دیدارهای مرحله نخست فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر  مشخص شده، افزود: برای انجام بازی های مرحله نخست از گروه اول مقدماتی به شهر زنجان می رویم.
 
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با بیان اینکه بازی مرحله نخست به میزبانی تیم هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: روز سی ام مرداد ماه ورود ما به زنجان خواهد بود و از پنجشنبه سی و یکم مرداد برابر حریفان قرار می گیریم.
 
وی یاد آور شد: این رقابت‌ها در گام نخست خود از سی ام مرداد امسال به مدت سه روز در گروه دوم به میزبانی زنجان برپا می‌شود و شیوه برگزاری بازی ها نسبت به دوره های گذشته تغییری نکرده و در هر مرحله به صورت مجتمع، یک تیم میزبان دیگر رقبا خواهد بود.
 
شهره غلامی افزود: هشت تیم حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور در دو گروه چهار تیمی تقسیم بندی شدند که در گروه نخست تیم های شرکت ملی و حفاری خوزستان، داداشی کهریزک، پگاه فارس و پیام ارتباطات اصفهان با یکدیگر مسابقه می دهند.
 
وی عنوان داشت: همچنین در گروه دوم مرحله مقدماتی نیز تیم های بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل تنها نماینده استان مازندران، ایثار قم، آلومینیوم اراک و همیاری زنجان با یکدیگر روبرو می‌شوند که نماینده استان زنجان با انصراف تیم بسکتبال با ویلچر ثامن‌الحجج به این رقابت‌ها راه یافت.
 
سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم ابراز کرد: بعد از پایان این مرحله از بازی ها، استان مازندران و شهرستان آمل میزبان دور دوم این مسابقات است که از دهم مهر ماه امسال به مدت سه روز در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود، ضمن اینکه در هر ماه یک تیم میزبان این دوره از رقابت‌های جانبازان و معلولان بوده و پس از پایان مرحله مقدماتی تیم‌های برتر هر گروه وارد دور پلی‌آف می‌روند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcc1pqs.2bqpo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما