چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 15595

پنج فیلم حرفه ای با موضوع حضرت معصومه(س) در قم تولید می شود

قم نيوز : قم نیوز: مسوول انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تولید پنج فیلم حرفه ای با موضوع حضرت معصومه (س) به مناسبت هفته کرامت به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان قم خبر داد.
پنج فیلم حرفه ای با موضوع حضرت معصومه(س) در قم تولید می شود
به گزارش قم نیوز، علی بیطرفان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: تولید فیلم سه دقیقه ای پشت روزنه ها کاری از مجید نجاتی به اتمام رسید و پیش تولید فیلم کوتاهی از داوود جلیلی که به صورت حرفه ای تولید می شود نیز در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی عنوان این فیلم را ˈخدا و لژیونرهایشˈ ذکر کرد و گفت: فیلم نامه این فیلم در چهارمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین حائز رتبه شد که اکنون به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان در حال طی کردن مراحل گوناگون برای پیش تولید است.
 
وی فراخوان ارسال فیلم نامه های قوی برای ساخت فیلم در ارتباط با حضرت معصومه (س) را مورد توجه قرار داد و گفت: پس از اتمام زمان این فراخوان 13 اثر به انجمن سینمای جوانان استان قم رسید.
 
بیطرفان ادامه داد: از تعداد آثار ارسالی به انجمن سینمای جوانان استان قم پنج اثر انتخاب شدند که توسط یکی از کارگردانان مجرب کشور تولید خواهد شد که قرارداد آن به زودی منعقد می شود.
 
وی اضافه کرد: مراحل پیش تولید این فیلم که مضمونی ورزشی، مذهبی دارد از یک ماه آینده آغاز خواهد شد.
وی داستان این فیلم را مربوط به زمین فوتبالی دانست که بچه ها در یک روستای کوهپایه ای در آن به بازی مشغول هستند که این زمین برای ساخت مسجد انتخاب می شود.
 
بیطرفان در ادامه از موفقیت داوود جلیلی در جشنواره آیات خبر داد و گفت: فیلم به رنگ زندگی در بخش فیلم نامه حائز رتبه سوم شد.
 
وی خاطر نشان کرد: انجمن سینمای جوانان در مدت کوتاهی فعالیت های ویژه و موفقیت آمیزی را انجام داده است.
 
انتهاي پیام/123
https://qomnews.ir/vdcenn8z.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما