يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 15633
با حضور در نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی

مطیع نماینده بدمینتون قم در کادر فنی تیم ملی شد

قم نيوز : قم نیوز: محمدرضا مطیع به عنوان یکی از ورزشکاران موفق بدمینتون استان قم به کادر فنی تیم ملی بدمینتون کشورمان ملحق شد.
مطیع نماینده بدمینتون قم در کادر فنی تیم ملی شد
به گزارش قم نیوز، بعد از اینکه بدمینتون‌بازان قمی با درخشش خود در مسابقات مختلف کشوری اعم از رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور این رشته در رده‌های سنی مختلف موجب سربلندی خانواده این رشته ورزشی و همچنین ورزش قم در میادین مختلف کشوری شدند، برای نخستین‌بار یک مربی قمی نیز به کادر فنی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان کشورمان پیوست.
 
در حالی که بدمینتون قم از رده سنی نوجوانان تا رده سنی پیشکسوتان توانسته در مسابقات کشوری کسب افتخار کند، اکنون جدیدترین موفقیت بدمینتون قم به دعوت رسمی کادر فنی تیم ملی بدمینتون از چهره‌های موفق سال‌های اخیر بدمینتون قم یعنی محمدرضا مطیع برای حضور در تیم ملی باز‌می‌گردد.
 
محمدرضا مطیع، بدمینتون‌باز پیشکسوت استان قم یکی از مربیان خوب و توانمند این رشته محسوب می‌شود که در تیرماه سال جاری آخرین موفقیت خود را در رقابت‌های پیشکسوتان کشور کسب کرد و توانست با برتری برابر حریفان خود در رقابت‌هایی که در واقع انتخابی تیم ملی رده سنی پیشکسوتان برای حضور در مسابقات جهانی محسوب می‌شد، در جایگاه نخست قرار بگیرد.
 
این رقابت‌ها به میزبانی هیئت بدمینتون استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد و نفرات برتر آن در حالی شهریورماه به رقابت‌های جهانی ترکیه اعزام می‌شوند که محمدرضا مطیع، بدمینتون‌باز قمی نیز در این تیم حضور خواهد داشت.
 
مهم‌تر از این موفقیت دعوت محمدرضا مطیع از سوی کادرفنی تیم ملی بدمینتون کشورمان برای همراهی ملی‌پوشان در مسیر آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های مهم برون‌مرزی است تا مطیع بعد از سپری کردن دوران موفق بازی در رشته بدمینتون، اکنون تجربیات گرانبهای خود را در اختیار نسل جدید این رشته قرار دهد.
براساس هماهنگی بین کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و فدراسیون بدمینتون، این اردو برای ارزیابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان به منظور پیش‌بینی برنامه های آتی فدراسیون و اعزام به یکی از تورنمنت‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و نفرات دعوت شده به آن از استان‌های زنجان، تهران و گیلان هستند.
 
بر همین اساس در نخستین اردوی تیم ملی با حضور محمدرضا مطیع، مربی قمی تیم ملی بزرگسالان، بدمینتون‌بازانی نظیر سروش اسکندری و سالار بیات از زنجان، علی شاه حسینی، محمدرضا خانجانی و فرزین خانجانی از تهران و حسن متقی از گیلان حضور دارند و نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان بدمینتون تا سه‌شنبه بیست و نهم مردادماه در محل کمپ تیم‌های ملی در تهران برپا خواهد بود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdchx-nz.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما