سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 15659
با حضور نمایندگان 12 کلانشهر/

دومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری‌ها در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر منابع انسانی شهرداری قم گفت: دومین مسابقات سراسری آمادگی جسمانی شهرداری‌های کشور با حضور 12 کلانشهر در قم برگزار می‌شود.
دومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری‌ها در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز،  سید علی بیگدلی عنوان کرد: دومین دور مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری‌های کشور به میزبانی قم و اداره تربیت بدنی استان طی 2 روز جمعه و شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: اولین دوره این مسابقات سال گذشته در شهر مشهد و با حضور 6 کلانشهر و بیش از 30 نفر از کارکنان شهرداری این شهرها برگزار شد، که دومین دوره از این مسابقات در سالن آمادگی جسمانی پایگاه قهرمانی تربیت بدنی 72 تن در قم برگزار می‌شود.
 
مدیر منابع انسانی شهرداری قم افزود: این دوره از مسابقات با حضور کارکنان شهرداری‌های قم، تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، کرج، کرمانشاه، همدان، اهواز، رشت و ارومیه که از هر استان 6 ورزشکار شرکت می‌کند، از ساعت 8 الی 12 صبح شنبه در سالن مذکور برگزار می‌شود.
 
بیگدلی درخصوص آیتم‌های مسابقه عنوان کرد: این مسابقات در چهار آیتم دراز و نشست، پرش جفت، بارفیکس، و دوی 4 در 9 با حضور بیش از 70 شرکت کننده در چهار رده سنی زیر 30 سال، 30 تا 35 سال، 35 تا 40 سال، و 40 سال به بالا انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به تعداد داوران و شرکت کنندگان گفت: هفت داور بر اجرای آیتم‌های مذکور نظارت می‌کنند که در پایان به سه نفر برتر در هر آیتم کارت هدیه اهدا می‌شود.
 
مدیر منابع انسانی شهرداری قم افزودد: اختتامیه این مسابقات روز شنبه ساعت 18 الی 20 در سالن شهدای شهرداری قم، واقع در خیابان نواب صفوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcf1vdy.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما