کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم:

ترویج سبک زندگی اسلامی محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری تسنیم , 3 شهريور 1392 ساعت 11:24

قم نیوز: مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی اولویت اصلی فعالیت‌های فرهنگی است، گفت: در این مجتمع برای آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ائمه اطهار و بزرگان دینی کشورمان برنامه‌های خاصی را تدارک دیده‌ایم.


 به گزارش قم نیوز، عبدالعلی غلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سفر سال 89 به استان قم فرمودند که منطقه نیروگاه با تمام محرومیت‌هایی که دارد مردم آنجا جزو مشتاق‌ترین و علاقه مندترین مردم در جهت انقلاب و آرمان‌های انقلاب هستند، باید با رویکرد امور رفاهی، بهداشتی، علمی و آموزشی فکر اساسی برای این محلات شود.
 
وی تصریح کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، ما برنامه‌هایی را در چند محور دسته بندی و در این مجتمع برگزار کردیم که از جمله فعالیت‌ها برگزاری سلسه همایش‌های سبک زندگی اسلامی به مناسبت‌های شهادت و وفات اهل بیت (ع) برای کانون‌های فرهنگی مساجد، ائمه جماعات و خانواده‌های منطقه نیروگاه است.
 
مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان 7 سلسله همایش سبک زندگی اسلامی و سبک زندگی قرآنی برگزار شد؛ همچنین در نیمه ماه مبارک رمضان همایش کریمه اهل بیت و شب‌های مجتبایی با 3 محور اخلاق امام حسن(ع) سیره تاریخی و سیره سیاسی امام حسن (ع) و به مناسبت عید سعید فطر، جشن شکرانه بندگی برگزار شد.
 
غلامی گفت: در بحث ورزش با دو محور مدرسه شنا و تیم شنا با در نظر گرفتن بعد علمی و فرهنگی در کنار تربیت بدنی، جلساتی برای خواهران و برادران برگزار کردیم که شناگران شرکت کننده از قهرمانان جهانی، کشوری و استانی هستند.
 
وی تصریح کرد: امسال دوره‌های تربیت فرزند را برای مادران برگزار کردیم و دوره‌های دیگری را نیز تدارک دیده ایم.
 
مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم اضافه کرد: تلاش ما این است که این مجتمع برای پذیرای اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و موسسات فرهنگی تبدیل به یک زائرسرا شود، چراکه برای زائران کریمه اهل بیت(س) نیز برنامه‌های فرهنگی خوبی را تدارک دیده ایم.
 
انتهای پیام/123


کد مطلب: 15713

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15713/ترویج-سبک-زندگی-اسلامی-محور-اصلی-فعالیت-های-فرهنگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir