يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 15715
مسئول بسیج سازندگی استان قم خبر داد:

فعالیت 1000 گروه جهادی بسیج استان قم در مناطق محروم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: 1000 گروه جهادی از بسیجیان استان قم امسال با حضور در مناطق محروم به خدمت‌رسانی در این مناطق می‌پردازند.
فعالیت 1000 گروه جهادی بسیج استان قم در مناطق محروم
 به گزارش قم نیوز، سید حسین فرهادی امروز با اشاره به اینکه در سال جاری برای اعزام 20 هزار بسیجی به مناطق محروم برنامه‌ریزی شده است اظهار داشت: در سال جاری بسیجیان قمی فعالیت خوبی را در عرصه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی خواهند داشت.
 
وی ادامه داد: این 1000 گروه جهادی از اقشار مختلف مانند بسیج دانشجویی، بسیج مساجد و محلات، بسیج دانش‌آموزی، بسیج کارمندان، بسیج کارگری، بسیج مهندسین کشاورزی و صنعتی و طلاب بسیجی سازماندهی شده و هر یک برای خدمت‌رسانی به مناطق داخل و یا خارج از استان اعزام خواهند شد.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به آمادگی بسیجیان استان برای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی اظهار کرد: تا پایان سال جاری بسیجیان فعالیت‌های خوبی در این عرصه‌ها برای ایجاد شور و نشاط، تحرک و پویایی در بین جوانان و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در سطح جامعه انجام می‌دهند.
 
فرهادی با اشاره به اینکه محور برنامه‌های گروه‌های جهادی فرهنگی و آموزشی خواهد بود یادآور شد: مکمل کارهای تربیتی و آموزشی این گروه‌ها کارهای عمرانی است که این فعالیت‌ها شامل کمک به مرمت، بهسازی و زیباسازی فضاهای آموزشی، مدارس، مساجد و سایر اماکن عمومی است.
 
وی ادامه داد: امسال علاوه بر کارهای عمرانی با به کارگیری افراد متخصص در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی برای کاستن از وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی، افزایش صادرات غیرنفتی و رسیدن به اقتصاد مولد و ایجاد اشتغال پایدار نیز تلاش خواهیم کرد.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی‌بن ابیطالب (ع) استان قم تاکید کرد: این فعالیت‌ها در راستای شعار امسال یعنی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و هدایت و حمایت از توسعه اردوهای جهادی در راستای ترویج و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی از رویکردهای این سازمان است.
 
فرهادی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه‌های اشتغال و طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت فعالیت‌های گروه‌های جهادی اقشار و محلات قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciwyaz.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما