کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور

ایثار قم مقابل شهرداری آمل پیروز شد

خبرگزاری فارس , 3 شهريور 1392 ساعت 12:38

قم نیوز: بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم نخستین پیروزی خود در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را برابر تیم شهرداری آمل کسب کردند.


 به گزارش قم نیوز، نماینده بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین استان قم در حالی در دومین دیدار خود از مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور موفق به کسب پیروزی برابر تیم مدعی شهرداری آمل شد که در نخستین بازی شروع بدی داشت و به تیم همیاری زنجان باخته بود.
 
این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، دیدارهای دور نخست از مرحله مقدماتی پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال 92 با رقابت تیم‌های مدعی در گروه نخست به میزبانی تیم همیاری زنجان انجام می‌شود.
 
در این رقابت‌ها که با تقابل چهار تیم مدعی صعود به نیمه نهایی لیگ امسال برگزار می‌شود، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در بازی‌هایی که به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود در دومین دیدار خود از سد شهرداری رینه آمل عبور کرد تا جدی‌ترین رقیب این تیم و دو تیم مدعی دیگر یعنی تیم‌های همیاری و هیئت مرکزی لقب بگیرد.
 
این در شرایطی است که در این گروه تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری بابل، همیاری زنجان و هیئت مرکزی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا رده‌بندی صعودکننده‌ها به مرحله پلی آف پیکارهای سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر قهرمانی کشور مشخص شود.
 
با احتساب امتیازات به دست آمده در مجموع چهار مرحله، در نهایت هر چهار تیم از این گروه به جمع تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف این رقابت‌ها خواهند پیوست تا چهار تیم از مرحله پلی آف به مرحله نهایی رفته و سرانجام قهرمان از بین آنها معرفی شود.
 
در حالی‌که تیم ایثار قم در دیدار اول خود در بازی‌های این گروه برابر نماینده میزبان یعنی همیاری شهرداری زنجان بازی ‌کرد و با نتیجه 71 بر 68 مغلوب شد، در دومین دیدار خود با تحمیل شکست با اختلاف 7 امتیاز به تیم شهرداری آمل، یکی از مدعیان صعود از این گروه شد.
 
تیم ایثار قم در این بازی توانست با پیروزی 49 بر 42 در دومین مسابقه خود برابر شهرداری رینه بابل دو امتیاز ارزشمند کسب کرده و بدین ترتیب با کسب سه امتیاز در پایان روز دوم این رقابت‌ها در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور قرار گرفت.
 
در روز نخست بازی‌های این گروه تیم همیاری زنجان از سد ایثار قم عبور کرد و شهرداری آمل موفق به شکست هیئت مرکزی شد اما در روز دوم تیم ایثار قم برابر شهرداری آمل صاحب برتری شد و هیئت مرکزی توانست تیم همیاری زنجان را شکست بدهد.

انتهای پیام/123


کد مطلب: 15718

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/15718/ایثار-قم-مقابل-شهرداری-آمل-پیروز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir